Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

VECTRA B 2,0 DTI Trudny start - słabe osiągi

05 Kwi 2004 09:39 19629 7
  • Poziom 1  
    Przy ruszaniu z miejsca silnik przcuje cociężale, zużycie paliwa skacze do 38 l/100km, następnie najprawdopodobniej komputer ogranicza paliwo i silnik nie zbiera się. Normalnie zaczyna pracować dopiero przy 2800 obr/ min tzn gdy uruchomi się turbo sprężarka. Schodząc ponowmie z obrotami do 2000 włącza się znaczek silniczka i silnik znowu nie uzyskuje mocy.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 11  
    Ludzie nie chipujcie samochodów bo wam sie wszystko porozwala ja mam golfa tdi ze 110 zrobiłem 136 wymieniałem już : 2 razy koło zamachowe po 4,7 tyś zł turbine 3,5 tyś zł głowice 8 tyś zł i niedługo bedzie wymiana tłoków chyba więc przestrzegam przed tym naprawde 100 tyś kilometrów tylko zrobiłem :( wszystko jest cacy do czasu a potem bummmmm . No ale fakt 8 do 100 miał :P i pali 6,5 L to max a w sumie to moze i sie opłacało heheh
    Krótsze zdania z interpunkcją[h]
  • Poziom 12  
    Hallo
    Po twoim opisie jest ciężko cokolwiek wysądować ale miałem już do czynienia z Oplem Zafirą 2.0 DTL i podobne objawy doprowadziły do diagnosy że pompa wtryskowa jest uszkodzona precyzyjniej sterownik ale te żeczy są powiązane .Wymieniliśmy pompę na regenerowaną i samochód do dzisiej jezdzi .Jeżeli bedziesz potrzebował pomocy daj znać.
    auto60(malpa)o2.pl
    Ortografia i interpunkcja![h]
  • Poziom 14  
    JEDZ NA KOMPUTER BO MOŻE BYĆ USZKODZONY PRZEPŁYWOMIERZ O ILE JEST LUB CZUJNIK CIŚNIENIA DOŁADOWANIA LUB REGULATOR CIŚNIENIA DOŁADOWANIA DLATEGO SILNIK CHODZI W TRYBIE AWARI I NIE MA PEŁNEJ MOCY
  • Poziom 12  
    dr.Psuja napisał:
    Hallo
    Po twoim opisie jest ciężko cokolwiek wysądować ale miałem już do czynienia z Oplem Zafirą 2.0 DTL i podobne objawy doprowadziły do diagnosy że pompa wtryskowa jest uszkodzona precyzyjniej sterownik ale te żeczy są powiązane .Wymieniliśmy pompę na regenerowaną i samochód do dzisiej jezdzi .Jeżeli bedziesz potrzebował pomocy daj znać.
    auto60(malpa)o2.pl
    Ortografia i interpunkcja![h]

    mondrala zaroz zaczna pisać po śląsku i zoboczymy kto mi to zbroni
  • Poziom 12  
    Cytat:
    dr.Psuja napisał:
    Hallo
    Po twoim opisie jest ciężko cokolwiek wysądować ale miałem już do czynienia z Oplem Zafirą 2.0 DTL i podobne objawy doprowadziły do diagnosy że pompa wtryskowa jest uszkodzona precyzyjniej sterownik ale te żeczy są powiązane .Wymieniliśmy pompę na regenerowaną i samochód do dzisiej jezdzi .Jeżeli bedziesz potrzebował pomocy daj znać.
    auto60(małpa)o2.pl
    Ortografia i interpunkcja![h]

    mondrala zaroz zaczna pisać po śląsku i zoboczymy kto mi to zbroni


    Moderator kolego, moderator zgodnie z pkt.1 podpunktem 8 jak dobrze kojarzę :D AKCEPTOWAŁEŚ TO PRZESTRZEGAJ !!! :D
  • Poziom 1  
    Witam. Mam podobny problem tylko że u mnie żle działa czujnik doładowania do turbiny a wygląda to także podczas jazdy włacza się albo wyłącza i powoduje to spadki mocy . Jedziesz sobie tak koło 100 km/h wciskasz gaz do dechy a tu nic , mięki pedał gazu silnik sie kreci obroty delikatnie idą do góry ale nie ma mocy , mija kilka sekund czujnik zaskakuje i nagle moc wraca i samochód jedzie jak wcześniej. Problem jest przy mijaniu bo w trakcie mijania tira nagle brak mocy i stajesz obok tira i nie dasz rady go wyprzedzic.