logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Wybór pierwszego TRX: KENWOOD TS-690S, ICOM-746 czy YAESU FT-450AT?

selpej 24 Sty 2009 11:42 5999 6
REKLAMA
  • #1 6046278
    selpej
    Poziom 2  
    WITAM,

Jestem początkującym krótkofalowcem, dlatego też liczę na pomoc bardziej doświadczonych kolegów.
    Rozważam zakup trx-ów o których piszę w tytule. Kenwood i Icom zaproponowoano mi w podobnej cenie tzn:
    - Kenwood ze skrzynką antenową 2700pln - bez filtrów (a w sumie chyba jednego opcjonalnego na SSB,
    - Icom ze skrzynką 3000pln.
    Icom posiada również UKF z 2m, jednak spotkałem się z opinią, że radio przeszło bez echa i jak coś jest do wszystkiego to jest do niczego.
    - Yaesu FT-450AT - zapewne za nim wg. mnie przemawia, że radio jest nowe i obowiązuje gwarancja, nie potrzebuje dodatkowych filtrów, ponieważ obróbka dźwięku jest cyfrowa.

Proszę o pomoc /własne odczucia/ co było by dobrym zakupem jako pierwsze radio?
    Może warto zastanowić się nad najtańszym, a w czasie pociułać forsę na coś godnego jak Yaesu FT-1000MD?

Tytuł poprawiłem . [SP5ANJ]
  • REKLAMA
  • REKLAMA
  • #3 6046445
    SP5ANJ
    Spoczywaj w Pokoju
    Ocena: 658
    Witam.

selpej napisałeś mądre słowa :
    Cytat:
    Może warto zastanowić się nad najtańszym, a w czasie pociułać forsę na coś godnego jak Yaesu FT-1000MD?

To tak jak z pierwszym autkiem tuż po zrobieniu Prawa Jazdy.
    Lepiej tani , taki co by można było puknąć i stuknąć a samej jazdy się nauczyć. :D

Podobnie jak z radiami. Jeżeli kupisz sobie jakieś bardzo proste radyjko do zobaczysz i odczujesz jakie radia powinny być. A tak nie masz porównania bo i tak chcesz kupić radio z tzw. górnej półki.

Mam propozycje abyś kupował radia bez Skrzynki Antenowej a raczej zajął się antenami i możliwością ich strojenia. Zdobędziesz doświadczenie i zasady , którymi rządzi się świat anten.