Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

audi b3 przejsciowka 92/94 na mechanicznych wtryskach

26 Lut 2009 16:58 1238 10
  • Poziom 2  
    hej mam taki problem kupilam pol roku temu auto i wszystko bylo wporzadku do teraz... auto mi gasnie a jak juz chodzi to nie chce dojsc do swojej mocy to silnik 2,0 benzyna. przez piuerwsze 20 minut niechce sie rozpedzic i tak jakby ktos mi na hamulec naciskal ... eleektro mechanik zaden niechce sie tego tykac i ogolnie mam klopot... gdzie moge sie udac??? czy to wogle da sie naprawic??? czy wszystkie auta na mechanicznych wtryskach maja ten sam problem ??? RATUNKU

  • Poziom 27  
    witam kwestia wyregulowania tarczy przepływomierza,poszukaj jakiegoś mechanika co to ustawi to znowu nie takie trudne,pozdrawiam
  • Poziom 2  
    tak tlko rzecz polega na tym ze kazdy mechanik mowi zupelnie cos innego. jeden ze to silniczek krokowy drugi z cos z wtryskami i ogolnie nie chce sie tego tykac... skad wiesz ze to akurat tarcza???
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Jest gaz?
  • Poziom 2  
    nie niema niejestdem zwolenniczka gazu
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    To jak gazu nie ma to trzeba szukać kogoś kto się podejmie regulacji, jakby był z gazem to bym się nie dziwił że nikt nie chcę tego dotykać.
  • Poziom 2  
    czy naprawde mam szajs nie auto? czy da sie to jeszcze uratowac? haha

    Dodano po 1 [minuty]:

    a mi nikt nie chce sie tego tknac... mechik wysyla do elektryka,,, elektryk do mechanika... a elektro-mechanik nie chce sie tego tykac... mam problem i to duzy...

  • Poziom 27  
    Trzeba trafić na właściwego,jak by to nie był 2 koniec Polski to bym ci to zrobił
  • Poziom 42  
    Na głowicy rozdzielacza , patrząc od przodu auta , po lewej stronie masz potencjometr/czujnik położenia klapy/, wychodzą trzy przewody. Bez zapalania silnika i przy wyłączonej stacyjce , sprawdz omomierzem / nastawa na 20kOhm/, ruszając klapą spiętrzającą, czy płynnie zmienia się oporność. Póżniej , po zapaleniu silnika , odepnij dwu pinową kostkę , która jest po prawej stronie rozdzielacza , obroty powinny się zmienić , praca awaryjna. Na razie tyle . Jak sprawdzisz, napisz co się dzieje.
  • Poziom 36  
    zawsze można sprawdzić sitko na wejściu przewodu zasilającego do głowicy rozdzielacza,miałem taki wynalazek kilka lat temu w rękach,nie pamiętam kolejności przewodów.mimo filtra siateczka była zatkana mułem objaw brak mocy słabe wkręcanie na obroty,do 1500 ok potem problem
  • Poziom 9  
    a jak się rozpędzasz to auto szarpie?