logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Kompilacja programów C++ z Ubuntu na Windows XP – jak przenieść i uruchomić?

gucio22b 26 Mar 2009 19:51 2552 7
REKLAMA
  • #1 6336835
    gucio22b
    Poziom 15  
    Ocena: 17
    Witam

Jako że jestem początkującym "programistą" borykam sie z wieloma problemami jakie napotykam w C++... piszę programy pod linux ubuntu. jednak wiele z nich chciałbym uruchomić pod windowsem... jak mam zapisać i/lub skompilowac program żeby mi śmigał pod windowsem ?

Pozdrawiam Łuaksz
  • REKLAMA
  • #2 6336887
    Dżyszla
    Poziom 42  
    Ocena: 225
    Pisać pod kompilator, który pozwala na przenośność kodu i nie używać funkcji systemowych, a jedynie takich, które występują w kompilatorze lub są identyczne w każdym przypadku.
  • REKLAMA
  • #3 6336905
    gucio22b
    Poziom 15  
    Ale ja nie chce uruchamiać pod kompilatorem.. napisałem sobie program i chce go uruchomić na win xp na innym komputerze który nie posiada kompilatora... chce mieć wygenerowany plik , klikam na niego i sie uruchamia np w cmd windowsa.
  • REKLAMA
  • #4 6336951
    Konto nie istnieje
    Konto nie istnieje  
  • REKLAMA
  • #5 6337228
    lord_dagoth
    Poziom 25  
    Ocena: 6
    Tylko pytanie, czy ten pogram jest zwykłym konsolowym, czy może coś bardziej skomplikowanego/rozbudowanego ?
  • #6 6337264
    gucio22b
    Poziom 15  
    Zwykły konsolowy....
  • #7 6337280
    Dżyszla
    Poziom 42  
    Ocena: 225
    gucio22b napisał:
    Ale ja nie chce uruchamiać pod kompilatorem..
    Kompilator, jak sama nazwa wskazuje, w odróżnieniu od interpretatora, służy do kompilacji kodu, a nie do jego uruchamiania.
  • #8 6337348
    gucio22b
    Poziom 15  
    Źle sie wyraziłem..... chodziło mi oczywiście o Visual C++..... a nie o kompilator

Podsumowanie tematu