Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Maluch a przekazniki

Borys20 24 Apr 2004 14:10 6966 18
    Borys20
    Level 12  
    Witam serdecznie.
    Jestem na Waszym forum nowy i jestem kompletnie zielony temacie elektryki/elektroniki/itp.

Mam pytanie, dotyczace podlaczenia swiatel w cudzie polskiej mysli technicznej 126p przez przekazniki. Ponoc daje to duza poprawe, tzn. swiatla swieca "mocniej". A jak wiadomo seryjne swiatla swieca raczej jak swiece. I chcialem sie dowiedziec, jak to podlaczyc. Prosilbym o opisanie jak chlop krowie (tzn. przetnij kabelek idacy od........ do....... i podepnij pod...........).
    I czy mozna podlaczyc kierunkowskazy pod przekazniki? Bo niejednokrotnie mialem sytuacje, ze kierunkow nie bylo widac (zwlaszcza wieczorm przy zapalonych swiatlach mijania). Tutaj tezbym poprosil o opis step by step.
    I jeszcze jedno. Czy mozna podlaczyc tez tylne swiatla przez przekazniki? Czy nie spowoduje to efektu "ciaglego swiecenia stopow" tzn. czy tylne swiatla nie beda swiecily za mocno i mylily innych kierowcow?

Aha. I jakie kupic przekazniki? jak powiem w motoryzacyjnym przekazniki do malucha to dostane takie jak trzeba? Moze jakies konkretne symbole, nazwy itp.

Pozdrawiam i z gory dziekuje
    joho
    Level 18