Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Focus '03 TDCi immo - potrzebny punkt zaczepienia

18 Cze 2009 20:03 2711 6

  • Poziom 34  
    Witam, trafił do mnie taki przypadek,

    auto wjechało do blacharza o własnych siłach, z powrotem już niestety na lewecie.

    Immo mruga szybko, pętla jest podłączona, bład B1601, czyli kluczyk błędny.

    w sterowniku silnika (pompa vp44) w wartościach rzeczywistych jest ilość zaprogramowanych kluczyków i wynosi ... 0 .

    mam tylko jeden kluczyk do tego wozidła, nie mogę sprawdzić czy to wina transpondera.

    Dysponuję KTS, jednak nie komunikuje mi się z elektroniczną blokadą odjazdu.

    Wie ktoś może na których pinach w DLC znajdę komunikację z immo (szukałem na 7 oraz 2-10/SAE/ ) ?
    Czy w ogóle KTS da radę z tym ciężkim angielskim kalibrem?

    pozdrawiam i dzięki z góry za help.
  • Pomocny post
    Poziom 17  
    Witam
    Nie pasuje mi ta pompa do twojego opisu.
    KTS nie diagnozuje elektronicznej blokady odjazdu w fordzie.
    Takie informacje co może zdiagnozować KTS uzyskasz w ESItronic/?/Lista pojazdów/KTS 505-605.
    IMMO jest w sterowniku silika.
    Najlepiej i najszybciej WDS.
    Serwisówki jeszcze raz serwisówki.
    A KTS jest OK bo jest szybki i przejrzysty z uniwersalnych testerów.
    pozdrawiam

  • Poziom 34  
    a pompa, hmm faktycznie nie zdjąłem jeszcze obudowy silnika, w każdym razie KTS widzi system zastępczy 'pompa VP30/44' i tym się sugerowałem.

    Ja mam KTS200 bez ESItronic :(

    Dzięki za informację, w takim razie muszę poszukać kogoś z WDSem.
  • Poziom 35  
    W TDCI jest komonrejl, w TDDI jest VP 44.
    Ale w 2003 już nie robili chyba TDDI.
  • Poziom 32  
    Tak jak pisze bartek , TDCI jest na railu , pompa promieniowa tam nie wystepuje

  • Poziom 34  
    okej, ale zasadniczo nie zmienia to mojego problemu :)
    niemniej dzięki za wskazówki :)
  • Pomocny post
    Poziom 33  
    Możesz spróbować odłączyć akumulator i podłączyć. Czasem tak ma, że po odłączeniu akumulatora znika i czasem lecz rzadko pomaga odpięcie na kilka minut.
    jak nie to ids lub wds programowanie kluczy, a po wymianie pompy trzeba zrobić inicjalizację pompy, ale pompa nie była wymieniana (podobno).