Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

VW golf II 1.8 RP 89rok - obroty

yaro114 08 Jul 2009 15:41 8069 8
  • #1
    yaro114
    Level 10  
    Witam mam problem z obrotami na zimnym silki w moim autku j.w. obroty są około 850 a gdy silnik się rozgrzeje to obroty wzrastają do około 1500 ale nie zawsze i dzieje się toi niezależnie od tego czy jest to benzyna czy gaz, autko jest na gaźniku pierburg 2E
    proszę pomoc w zokalizwaniu usterki
    Ostatnio wymienione zostały swiece i kable do świec jutro wymienie przewody podciśnienia a tak btw z tyłu gaznika wychodi mi weżyk od podciśnienia i idzie do filtra powietrza czy tak ma to być?
  • #2
    PATRYCY50
    Level 10  
    na mój rozum może to byc uszkodzone ssanie wolne obroty mogą byc ustawione na młoteczku przepustnicy tak żeby nie gasł na zimnym , a jak się rozgrzeje to już kreci się za wysoko na biegu jałowym. spróbuj wykrecic troche sróbke regulująca obroty na przepustnicy. jeśli to obniży obroty na ciepłym silniku do normalnych wartośc bedziesz musiał niestety podłubac przy ssaniu. pozdro
  • #3
    yaro114
    Level 10  
    a jak sprawdzić ssanie w moim MK2
  • #4
    ociz
    Moderator of Cars
    To w końcu silniik RP(monowtrysk) czy gaźnik, jak gaźnik to jaki 2E2, 2EE?
  • #5
    yaro114
    Level 10  
    jest to silnik 1.8 rp na gazniku pisze tylko 2E a wyglada tak jak na tej fotce
    VW golf II 1.8 RP 89rok - obroty
  • #6
    ociz
    Moderator of Cars
    Na fotce jest gaźnik Pierburg 2E2, więc jeśli siedzi tam fabrycznie to silnik powinien mieć oznaczenie GU(90KM) lub RH(84KM).
    Jak chcesz chcesz powalczyć z tym gaźnikiem to mogę Ci wysłać instrukcję serwisową na maila tylko podaj adres.
  • #7
    yaro114
    Level 10  
    mój mail to Yaro114(malpa)o2.pl
    co do silnkika to w papierach mam 1.6 a z tego co sie dowiedzialem po oznaczeniu silnika to jest to 1.8 bo na bloku mam napis R+P
  • Helpful post
    #8
    buwik1985
    Level 2  
    yaro114 wrote:
    btw z tyłu gaznika wychodi mi weżyk od podciśnienia i idzie do filtra powietrza czy tak ma to być?


    Zdecydowanie, tak ma być.

    Masz gaźniczka to wymianę podciśnień sobie chwilowo daruj, bo ci nie gaśnie. Dostaje lewego powietrza. Proponuje zacząć poszukiwania od podstawy gaźnika po opisie objawów na 80% ona.

    (weź dezodorant tani najlepiej odpal auto i psikaj w okolice podstawy gaźnika jeśli podczas psikania obroty się stabilizują to masz odpowiedź)

    Pozdrawiam (gaźniki w MK2 to zagadka nie mając doświadczenia nie bierz się za regulację.)
  • #9
    yaro114
    Level 10  
    ja juz go wyregulowałem i chodzi jak brzytwa tylko z tymi obrotami zaraz sprawdze tak jak napisałeś
    podstawe zminiałem ale wydaje mi sie ze jedna śruba nie trzyma tej podstawy moze to bedzie przyczyną

    Dodano po 3 [godziny] 47 [minuty]:

    zrobilem tak jak opisał kolega Buwik1985 ale niestety nie ma reakcji