Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Telewizja satelitarna minimalnym kosztem?

doxxen 02 Wrz 2009 21:47 4865 7
  • #1 02 Wrz 2009 21:47
    doxxen
    Poziom 2  

Witam!
    Jako, że jestem pierwszy raz na tej grupie, przepraszam jeśli dubluję temat.
    Jestem studentem - nie mam za dużo kasy, telewizję lubię sobie pooglądać od czasu do czasu, wynajmuję mieszkanie, nie wchodzi w grę kupno n-tv ani polsatu i płacenie co miesiąc kasy na to (bo znam lepsze sposoby by ją wydać - choćby na internet :D ), kablówka w moim miasteczku nie istnieje a nawet gdyby to - nie mam kasy.
    Obecnie posiadam siatkową tv i odbieram parę kanałów - ale stanowczo za mało,
    Tutaj jest napisane, że można odbierać takie kanały z astry i hotbirda za free zwykłą anteną o ile dobrze rozumuję: http://www.humax.com.pl/modules.php?name=Polskie
    Ok. Więc do rzeczy.
    Zamierzam kupić najtańszy sprzęt jaki dostanę, na balkonie u kumpla jest niepotrzebny talerz polsatu albo cyfry (nie pamiętam dokładnie) - już nieużywany, powiedział że jak mi się przyda to mogę go sobie wymontować i zabrać bo on ma już n-tv.
    I w związku z tym pytanie czy jak wezmę taki talerz i dokupię tuner będę mógł odbierać astę i hotbird i cieszyć się dodatkowymi kanałami?

0 7
  • #2 02 Wrz 2009 21:50
    Doominus
    Poziom 34  

Po załozeniu konwertera na zez bez problemu astra i hb.
    Co do programów to google > satelita +fta

0
  • #3 03 Wrz 2009 10:22
    bananek69
    Poziom 12  

a gdzie masz net? Jeżeli neo to w TP możesz domówić sobie Multipakiet, czyli TV w pakiecie z neo, jeszcze Videostrada w to wchodzi jak od czasu do czasu chcesz pobrać sobie jakiś film. Ale jeden warunek, musisz mieć neostrade ;/

0
  • #4 03 Wrz 2009 22:49
    1098678
    Użytkownik usunął konto  
  • #5 04 Wrz 2009 09:33
    =X=
    Poziom 15