logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

OPEL 1.4 16V Ecotec – rekomendowane podzespoły do sekwencyjnej instalacji LPG

kamil0610 08 Paź 2009 22:53 3380 7
REKLAMA
  • #1 7106156
    kamil0610
    Poziom 11  
    Ocena: 7
    panowie jestem zielony w tych tematach a chciałbym założyć gaz sekwencyjny do silnika opla 1.4 16v ecotec. chodzi mi o to jakie pozdespoły zamontować aby instalacja była tania i oczywiście jakościowo jak najlepsza.
  • REKLAMA
  • #2 7106206
    michalziolo1
    Poziom 15  
    Ocena: 16
    Z instalacjami gazowymi jest tak że najpierw inwestycja potem zysk wiec twoje pytanie powinno brzmieć jaka jest dobra instalacja do mojego auta. A jeśli chodzi o twój silnik to stag 300 np. ale ważniejszy od instalacji jest sam montażysta.
  • REKLAMA
  • #3 7108154
    kamil0610
    Poziom 11  
    a jaka listwa i jaki reduktor??
  • REKLAMA
  • #4 7108767
    fisto
    Poziom 18  
    Ocena: 26
    Do tego nawet reduktor alaska może być (jest trwały) ewentualnie skorpion, listwy magic jet.Stag-4 lub stag 300+dobra regulacja.
  • Pomocny post
    #5 7109154
    michalziolo1
    Poziom 15  
    Ocena: 16