Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Audi A4 delikatnie szarpie na niskich biegach

30 Lis 2009 16:56 5824 6
  • Poziom 9  
    Niedawno kupilem audi a4 z 1995 roku. jest to silnik 1.9 tdi. zauwazylem, ze na niskich biegach (1 i 2) gdy staram sie sztywno trzymac pedal gazu auto delikatnie szarpie, jakby na ulamek sekundy dostawalo "zastrzyk energii" xD i po sekundzie traci ta moc :D i tak w kolko :P szukalem na roznych stronach o takim szarpaniu ale jedyna rzecza ktora znalazlem bylo szarpanie podczas ruszania lub zmiany biegow.
  • Poziom 35  
    Kolego podczas jazdy auto z silnikiem tdi musi mieć obroty w okolicy 2-ch tysięcy, aby jechało się płynnie. Ponadto myślę, że możesz mieć już problem z kołem zamachowym tzw. dwumasowym oraz, że po zakupie auta wymieniłeś m.in. filtr paliwa i powietrza.
  • Poziom 9  
    Tak wymienilem olej filtry itd. ale to szarpanie jest niezalezne od obrotow. moge miec nawet 3 tys. i dalej bedzie tak szarpac. mam jeszcze jedno pytanie. bo czytam w tej chwili troche o kole dwumasowym i dowiedzialem sie, ze uszkodzone moze powodowac wibracje w aucie. ja wlasnie mam taki problem. tak przy 80 km/h na 4 biegu i 90km/h na 5 biegu zaczyna sie cos tluc. ja bym podejrzewal poduszki pod silnikiem lub cos w tym stylu, ale wolalbym sie skonsultowac. ostatnio wymienilem koncowke drazka kierowniczego i ten dzwiek troszke ucichl(wczesniej byl slyszalny przy innych predkosciach). Jak juz mowilem towarzysza temu wibracje najbardziej wyczywalne pod podlaga od strony pasazera oraz w okolicach lewarka skrzyni biegow.
    z gory dziekuje za pomoc ;)
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 33  
    Staszek49 napisał:
    Kolego podczas jazdy auto z silnikiem tdi musi mieć obroty w okolicy 2-ch tysięcy, aby jechało się płynnie.


    Skąd to z doświadczenia???

    Zanim napiszesz takie głupoty to się zastanów. No chyba ze zaprojektowałeś taki silnik co płynnie jeździ przy 2000 obrotów.

    Auto ma jechać płynnie od wolnych obrotów, i nieważne czy ma 900 czy 1400 albo 2500.
    Jak skoki są w zakresie 1600 -1900 to może być wina nastawnika, jak stwierdził przedmówca.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 9  
    Dziękuję za pomoc. Wkrótce postaram się to sprawdzić. :P A nie wiecie co może być przyczyną tych drgań? Zapomniałem dodać, że podczas wibracji słychać taki metaliczny dźwięk, jakby tarcie metalu o metal lub uderzanie metalu o metal z dużą częstotliwością. Teraz słychać także przy 60 km/h.