Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

volvo fh 12 380 nierówno pracuje

12 Gru 2009 18:30 5133 9
  • Poziom 2  
    Witam. Mam taki problem z fh 12 jak go rano odpale jest wszysdko ok. dopiero jak strzeli powietrzem z osuszacza to zaczyna kuleć(nierówno pracuje) dopiero jak silnik osiągnie wyższą temperature to normalnie pracuje
  • Poziom 16  
    Jakies aktywne błedy na EDC? Prawdopodobnie leja wtryski pod obciazeniem gdy pracuje speżarka masz wieksza dawke paliwa i komputer wyrównuje prace silnika.
    Gdy silnik pracuje bez obciazenia na biegu jałowym wystarczy by jeden wtrysk lał i bedziesz miał nierówna prace. Ale zaczoł bym od regulacji zaworów i pompwtrysków.
  • Poziom 2  
    Ale jak się silnik rozgrzeje to jest wszysdko wporządku i jeszcze jedno podczas tej dziwnej pracy normalnie wchodzi na obroty gdy daje gazu i normalnie ma siłe jak kiedyś
  • Poziom 17  
    Zrób najpierw proste rzeczy czyli regulację silnika jak podpowiada kolega. Ale może być tak że któraś sprężyna w pompowtryskiwaczu będzie pęknięta
  • Poziom 10  
    pawel kierzel napisał:
    Witam. Mam taki problem z fh 12 jak go rano odpale jest wszysdko ok. dopiero jak strzeli powietrzem z osuszacza to zaczyna kuleć(nierówno pracuje) dopiero jak silnik osiągnie wyższą temperature to normalnie pracuje


    nie podłaczony czujnik do sprezarki ,(przewod 4 lub 6) komputer nie dostaje info od sprezarki o obciazeniu ,czesto czujnik ten nie zostaje podlaczony przy wymianie sprezarki (bo po co sie meczyc)
  • Poziom 16  
    nie podłaczony czujnik do sprezarki ,(przewod 4 lub 6) komputer nie dostaje info od sprezarki o obciazeniu ,czesto czujnik ten nie zostaje podlaczony przy wymianie sprezarki (bo po co sie meczyc)[/quote]
    Jaki czujnik??? Ten przewód kolego steruje zaworem w samej spręzarce. Wyłaczaja lub jak kto woli przełacza na bieg jałowy a co zatym idzie zmniejsza przez to zurzycie paliwa bo poco ma pracowac jak zbiorniki powierza sa juz pełne.
    ECU silnika samo sie domysli ze niema juz obciązenia a nie jak piszesz dostaje info z czujnika. To ze silnik równo pracuje gdy sprężarka jest właczona swiadczy o tym ze pod obciązeniem dostaje wiekszą dawke paliwa i jesli pompowtryski maja rózne cisnienia otwarcia to przy obciązeniu jest to tak znikome ze tego nie wychwycisz na słuch a jedynie koputerem.
  • Poziom 10  
    Jest to standarowy objaw słabych lub uszkodzonych pompowtrysków. Diagnostyka komputerowa wykazuje, który jaką ma spawność
  • Poziom 2  
    Hehe typowy objaw czujnika hamulca silnikowego ktory sie zamyka jak silnik jest zimny. Pozdrawiam.
    P.S. Późno ale lepiej niż wcale.
  • Poziom 17  
    Miałem podobny objaw w scani długo szukałem i znalazłem (napęknięte sprężyny pompowtrysków)
  • Użytkownik usunął konto