logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

odzyskanie partycji i danych po reinstalacji i formacie

efef 25 Gru 2009 13:50 4671 9
REKLAMA
  • #1 7433822
    efef
    Poziom 2  
    Witam. To mój pierwszy post, więc proszę o wyrozumiałość:) Przejrzałam sobie wcześniejsze tematy, ale nie mogłam znaleźć problemu podobnego do mojego a nie chcę ryzykować samodzielnej naprawy .....

Na dysku fizycznym mam (a właściwie miałam...) dwie partycje C i D. Padł mi Windows xp pro sp2. Zrobiłam reinstalację, wgrałam sterowniki, wszystko jest ok ale.....straciłam partycję D. Obie partycje przy reinstalacji zostały sformatowane.
    Czy jest szansa na odzyskanie usuniętej partycji i chociaż części plików?

Przepraszam za ten mało techniczny opis, ale jestem zielona w tym temacie.....
    Będę wdzięczna za pomoc:D
  • REKLAMA
  • #2 7434029
    witoj
    Poziom 30  
    Ocena: 138
    Zdecyduj się czy partycja została usunięta czy sformatowana i jak szybko czy pełne formatowanie?
    Sprawdź w systemie w Zarządzaniu Dyskami jak to wygląda i napisz.
  • #3 7434129
    efef
    Poziom 2  
    witoj napisał:
    Zdecyduj się czy partycja została usunięta czy sformatowana i jak szybko czy pełne formatowanie?

Partycja D została najpierw sformatowa (przy reinstalacji) bo przez głupi błąd wgrał się tam windows. Potem, przy drugiej reinstalacji (bo za każdym razem wyskakiwało mi okienko biosu z opcją wyboru systemu) została usunięta. teraz Komputer widzi tylko dysk C, ale wgrałam sobie DMDE i sprawdziłam dyski - tam jest D jak nieprzydzielony:

odzyskanie partycji i danych po reinstalacji i formacie
  • REKLAMA
  • #4 7434253
    witoj
    Poziom 30  
    Ocena: 138
    Ale namieszane ,proste odzyskiwanie nie będzie bo dane zostały nadpisane instalacją systemu .Bardzie doświadczony w tych sprawach musi się zająć.
    Na razie najlepiej nic nie rób .
  • #5 7434303