Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Odbiór Cyfry+ w drugim pokoju

07 Jan 2010 19:03 5381 14
  • Level 2  
    Witam, przeczytałem kilka tematów dotyczących odbioru cyfry+ w 2 pokoju, ponieważ w przyszłym tygodniu kupuję sobie tv 32 calowe, jednakże mam jeszcze dodatkowe pytanie w tej sprawie, ponieważ jestem zielony

Czy splitter przewodowy jest podłączony jednocześnie do 2 dekoderów ?
    Splitter bezprzewodowy, jak sama nazwa wskazuje, nie wymaga żadnego połączenia między dekoderami ? czy się mylę ?
    Czy wymagane jest jakieś dodatkowe podłączenie tego urządzenia do antenty ?

Posiadam dekoder philips ts4p, jeśli ktoś mógłby z nazwy polecić jakiś splitter, chyba najlepiej bezprzewodowy + dekoder do tego, na allegro powinienem go znaleźć

Jeśli ktoś mógłby napisać coś o co nie zapytałem i mi pomoże, to będę wdzięczny

proszę o wyrozumiałość w tej sprawie i nie patrzeć na to, że jest to 1 mój post tutaj :)
  • Helpful post
    Level 15  
    Zakup splittera bezprzewodowego w twoim przypadku jest wątpliwy w sensie ekonomicznym ,z powodzeniem zrealizujesz to na spliterze na przewodzie telefonicznym musisz sobie dokupić tuner może być thomson z racji tego ,że go znasz, dodatkowo spliter który jest standardowo z dwoma kartami klienckimi , jeszcze musisz dostarczyc sygnał z anteny sat. do tych tunerów więc musisz zmienic kowerter na tzw.twin ( z dwoma wyjściami antenowymi) natomiast do splitera wkladasz kartę C+ a wyprowadzasz tymi kabelkami telefonicznymi sygał do tych tzw. kart klienckich
  • Level 23  
    Dokładnie jw. Poczytaj jeszcze o usłudze multiroom. Może będzie Ci odpowiadała.
  • Helpful post
    Level 23  
    Oczywiście są przewodowe, ale jeśli bezprzewodowy to polecam Clone plus, najnowsze działo twórców RFLinka. Jak coś to mam takie coś: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1488498.html
    :)