logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak podłączyć radio Pioneer Deh-3900mp w Fiat Uno? Radio nie działa

quzyn 01 Lut 2010 11:58 6610 10
REKLAMA
  • #1 7625890
    quzyn
    Poziom 10  
    Witam, jestem kompletnie zielony w sprawach audio w aucie. Pierwsze moje radio w aucie to właśnie Pioneer. Szukam od rana i nie mogę znaleźć jak to podłączyć. Od stacyjki podłączyłem zasilanie tzn + do +(żółty kabel) i minus chyba do minusa (czarny kabel). Co jeszcze trzeba podłączyć, gdyż radio dalej nie działa? możliwe jest, że radio jest zepsute? przepraszam najmocniej, za problem aż tak trywialny, ale naprawdę nie mam zielonego pojęcia co zrobić.

Moderowany przez damiancz:

Ten post poprawiłem , ale na przyszłość polecam klawisz "Pisownia"

• REKLAMA
  • #2 7625984
    damiancz
    Moderator Radia Samochodowe
    Ocena: 1402
    Jeszcze pewnie potrzeba podłączyć czerwony kabel do "+". Choć kolorami nie należy się do końca sugerować.

Warto czytać wyróżnione posty - polecam stronę kolegi , powinno tam być opisane takie złącze.
    https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic254737.html
  • #3 7626171
    quzyn
    Poziom 10  
    Przesyłam schemat kabelków z radia. Może ktoś się orientuję co do czego, chodzi mi głownie o zasilanie, aby sprawdzić czy radio w ogóle działa.
    Załączniki:
    • IMG_8830.jpg (60.54 KB) Musisz być zalogowany, aby pobrać ten załącznik.
  • REKLAMA
  • #4 7626190
    irek19
    Poziom 33  
    Ocena: 275
    Czerwony jest wolny, więc połącz z żółtym.
  • #5 7626243
    mdm150
    Poziom 27  
    Ocena: 133
    >irek19
    Na fotografii widać że czerwony kabel wychodzący z radia już jest połączony z żółtym, wiec radio powinno działać bez problemu. Sposoby podłączenia radia są dwa:
    1.Żółty kabel do akumulatora, czerwony do stacyjki gdzie pojawia się napiecie po jej przekręceniu, czarny oczywiście do masy(-).