logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Sharp DV-5431S - poszukuję schematu, telewizor nie reaguje na zasilanie

Ajro 25 Lip 2004 23:19 1410 5
REKLAMA
  • #1 760958
    Ajro
    Poziom 11  
    Ocena: 7
    No wiec jak w temacie. Jestem laikiem w dziedzinie, ale ojciec sie cos zna, wiec trzeba tylko znalesc schemat. Telewizor chodzil po czym wylaczyl sie sam, po sekundzie ponownie sie wlaczyl i znowu wylaczyl. teraz juz nawet czerwona dioda stanu stand by sie nie swieci, moze ktos ma schemat tego telewizora.
    Ps podejzewam ze padl zasilacz bo telewizor sie wogole nie odzywa nic nie dzwieczy nawet nie reaguje na wlaczenie zasilania(dioda stand by sie nie zaswieca)
    Pozdrawiam ajro
    moj mail to ajro(_at_)op.pl
    uprzejmie prosze o sugestie lub o schemat.
  • REKLAMA
  • #2 761085
    jaco-83
    Poziom 14  
    Ocena: 4
    Wygląda na to że czeba by wziąść lutownice w dłoń i przelecieć płyte a w szczególności po stronie pierwotnej pod kątem zimnych lutów!! :)
    A może CI sieciówa przerywa :?: :?:
  • REKLAMA
  • #3 761775
    Ajro
    Poziom 11  
    No wiec dalej szukajac informacji na ten temat co mi sie przytrafil przypadkiem trafilem na schematy na elektrodzie natomiast nie ma tam schematu do mojego modelu, moze ktorys z tych schematow moglby mi pasowac do mojego zasilacza albo moze ten telewizor ma tez inny symbol lub mu sie z biegiem czasu zmienil bo nigdzie nie moge znalesc tego sybolu. A moglo by sie okazac ze przy pomocy innego schematu telewizora sharpa uda sie naprawic ten zasilacz u mnie. No nic szukam dalej...
  • REKLAMA
  • #4 762301
    skorbi
    Poziom 27  
    Ocena: 33
    Witam.Jest to chassis DECO5.Schemat jest na Elektrodzie. Pozdrawiam.SKORBI.
  • REKLAMA
  • #5 762962
    Ajro
    Poziom 11