logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Gdzie znaleźć firmware do tunera Skymaster Dx20FTA?

mimelektronik 12 Sie 2004 16:44 2829 5
REKLAMA
  • #1 790404
    mimelektronik
    Poziom 26  
    Ocena: 59
    Witam poszukuje firmware do tego tunerka moze ktos z Was posiada lub moze odczytac z dzialajacego modelu.Dzieki ....Soft z DX22 nie pasi...
    Moge podeslac do teviona203fta i sat+ x9.1fta dzialajacy soft a wiadomo lubi sie wysypac....
  • REKLAMA
  • #2 986581
    baks
    Poziom 21  
    Ocena: 29
    Mam podobmy problemik z tumerem skymaster DX 23 Slim line wyswietla tylko planszę z jkąś informacją dotyczącą softu nie reaguje na żadne polecenia z pilota i klawiatury. Nie mam wielkiego doświadczenia w naprawie tunerów cyfrowych ale mniemam że w tym przypadku trzeba by zacząć od wgrania orginalngo oprogramowania. A wieć moje pytanie czy ktoś z kolegów posiada lub ewentualnie zna adres stronki gzdie mógłbym znaleźć coś do tego tunerka.
  • REKLAMA
  • #3 986914
    mimelektronik
    Poziom 26  
    Ocena: 59
    Udalo mi sie postawic na nogi ten tunerek(dx20).Do skymaster-ow sof orginalny masz tu http://www.skymaster.de/ w dziale download
    Pozdrawiam
  • REKLAMA
  • #4 987308
    baks
    Poziom 21  
    Dzieki. Pobrałem ze stronki sofcik tylko jak mowiłem nie mam doświadczenia w naprawie tunerów cyf. dlatego wolę zapytać zanim coś popsuje a mianowicie jakim programem wgrywałeś ten sofcik. I jak mniej więcej wgrywa procedura wgrania. Może podobnie jak w fergusonach czy Hevetach bo w tych wgrywałem.
  • REKLAMA
  • #5 987834
    baks
    Poziom 21  
    Sprawa okazała sie jeszcze prostsza niż z fergusonem. dzięki za pomoc. Pozdrawiam
  • #6 1183412
    kancior
    Poziom 12  
    Ocena: 2
    witam ja mam skymaster dx 23 darady coś z nim zrobić polsat na nim chodzi i nic pozatym może jakiś sofcik

Dodano po 1 [minuty]: