logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Wybór modułu CAM do Sony Bravia KDL-37W5810 dla Cyfra+ bez dekodera

agn_pias 02 Maj 2010 11:53 6355 11
REKLAMA
  • #1 8025709
    agn_pias
    Poziom 10  
    Witam.
    Jestem zupełnym laikiem w tych sprawach więc proszę o wyrozumiałość.
    Mam LCD TV Sony Bravia KDL-37W5810, który ma slot CAM.
    Mam również dekoder cyfry+ peace, którego wolałabym nie używać i zamiast niego użyć cam, żeby oglądać cyfrę bezpośrednio z telewizora.
    Dodam jeszcze, że nie mieszkam na terenie Polski i nie mogę po prostu wybrać się do punktu cyfry i zapytać o takowy CAM.
    Moje pytania to:
    Czy mogę użyć jakikolwiek cam, który obsługuje mediaguard?
    Znalazłam wiele takich na ebayu tylko, że cena różni się diametralnie miedzy najtańszym i najdroższym, stad chciałabym się dowiedzieć na co powinnam zwrócić uwagę kupując taki cam.

Za wszelkie odpowiedzi i podpowiedzi serdecznie z góry dziękuję.

Aga :D

ps: moja subskrybcja w Cyfra+ nie jest z pakietem HD
  • REKLAMA
  • #2 8026637
    Konto nie istnieje
    Poziom 1  
  • REKLAMA
  • #3 8027474
    dzac4
    Poziom 36  
    Ocena: 229
    Tak jak kolega napisał.
    A nawet gdyby twój TV posiadał DVB-S lub DVB-S2 to musiał byś pytać sprzedawcę modułu czy zadziała z danym TV.
  • #4 8029665
    agn_pias
    Poziom 10  
    Sprawdziłam w papierach od TV i systemy które odbiera to:analogowy B (sekcja kraju)
    digital DVB-T/DVB-C
    satelitarny: DVB-S/DVB-S2
    MPEG-2 MP@ML/HL, H.264/MPEG-4 AVC MP/HP@L4
    to sama już nie wiem o co chodzi

czy telewizory w polsce maja inne parametry?
  • #5 8029850
    dzac4
    Poziom 36  
    agn_pias napisał:

Tego NIE posiada ten model!
    Sprawdź dobrze w opisie.
  • REKLAMA
  • #6 8031452
    agn_pias
    Poziom 10  
    dzac4 napisał:
    agn_pias napisał:

Tego NIE posiada ten model!
    Sprawdź dobrze w opisie.