logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Pasiasty obraz przy zgrywaniu filmu z kamery przez FireWire na Windows 7 64bit

lukasz.c 12 Maj 2010 00:19 2250 4
REKLAMA
  • #1 8065119
    lukasz.c
    Poziom 11  
    Witam.

Mam mały problem z komputerem klienta, a mianowicie po zainstalowaniu Windowsa 7 64bit przy zgrywaniu filmu z kamery na dysk (zgrywam programem Windows movie maker lub Pinacle studio) obraz wygląda tak jak na załączonym obrazku.

Pasiasty obraz przy zgrywaniu filmu z kamery przez FireWire na Windows 7 64bit

Kamera podłączona jest przez FireWire. W środku są jakieś karty które były dołączone do programu EDIUS i właśnie do portu FireWire na jednej z tych kart podłączana jest kamera.
    Wszystkie urządzenia w komputerze są zainstalowane. System działa bez problemu.
    Co może być tego przyczyną?

Jestem zielony w tematach związanych z kamerami, zgrywaniem filmów itp, więc pytajcie co jeszcze mam napisać żeby rozjaśnić sytuację.

Pozdrawiam i dziękuje za zainteresowanie.
  • REKLAMA
  • #2 8069362
    @rtemid@
    Poziom 15  
    W przypadku kasety.
    Jeżeli film został nagrany w LongPlay to masz problem z głowicą ewentualnie taśma jest kiepskiej jakości i głowica ma problem z odczytem.

Napisz jaka kamera i jaki nośnik.
  • REKLAMA
  • #3 8069380
    lukasz.c
    Poziom 11  
    Kamera to Sony DCR-VX2000E PAL
    Nośnik to kaseta, oznaczenia które na niej znalazłem to Sony Mini DV DVM60.
    Myślę że z kamerą i kasetą jest wszytko OK ponieważ wcześniej (tzn przed przeinstalowaniem systemu) było dobrze. Poza tym na tym małym wyświetlaczu LCD kamery obraz wyświetla się jak trzeba. No i podłączaliśmy też pod komputer inną kamerę (niestety nie wiem jaki model ale podobno prawie nowa) i przy zgrywaniu obraz też był taki poszadkowany.

A może to wina braku jakichś kodeków w systemie?
  • REKLAMA
  • #4 8069436
    @rtemid@
    Poziom 15