Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Honda Civic 1.3 94rok HB D13B2 - kilka problemów

Civic-user 27 Maj 2010 22:12 3118 2
  • #1 27 Maj 2010 22:12
    Civic-user
    Poziom 1  

    Witam wszystkich forumowiczów. Zauważyłem, że na tym forum znajduję się cała masa ludzi którzy wiedzą o czym mówią - dlatego zdecydowałem się założyć temat z kilkoma nurtującymi mnie pytaniami.
    Pare tygodni temu kupiłem sprowadzoną z Niemiec Honde Civic z silnikiem 1.3 rocznik 94' HB typu D13B2, cena była wręcz śmieszna wiec domyśliłem się, że coś w niej może nie grac - autko po wypadku, wszystko zatuszowane praktycznie na perfect (po za kilkoma niepodłączonymi kabelkami w okolicy silnika).

    1. Silnik odpali tylko jeśli przed przekręceniem kluczyka wcisnę pedał gazu, w przeciwnym wypadku mogę krecic i krecic.
    2. Początkowe obroty w okolicy 2000 - 2500, po wyłączeniu ssania spadają na 1200-1500, może to byc spowodowane wymianą Oleju, filtra paliwa i oleju? (dziś robione).
    3. Zamek centralny nie łapie drzwi od strony pasażera, chyba ze pokombinuje przy zamku od wewnątrz wtedy czasem chwyci, ale ogólnie od środka ciężko jest zamknąć drzwi.
    4. Antena nie wysuwa się automatycznie a światło w popielniczce nie świeci (wymieniłem żarówkę, sprawdzałem kable - wszystko gra)

    Więcej grzechów Honki nie pamiętam. Liczę na waszą pomoc, co powinienem zrobic, co wymienic i co sprawdzic. Z góry dzięki ;))

    0 2
  • #2 28 Maj 2010 09:58
    sstuning
    Poziom 17  

    1. Świece, kable i cewka sprawdzone/wymienione?
    2. Olej i filtry nie mają z tym nic wspólnego
    3. Rozbierz drzwi i zobacz co się w środku dzieje z siłownikiem
    4. Antena jest wysterowywana z radioodtwarzacza - sprawdź czy pojawia się 12V na kablu idącym do anteny. Ew. sprawdź czy antena żyje - dostań się do silnika od niej i podaj napięcie na krótko.
    Przy popielniczce sprawdzałeś kable, ale czy sprawdziłeś czy dochodzi do nich prąd?
    Bezpieczniki sprawdzone?

    0
  • #3 22 Sty 2012 16:22
    zyga8703
    Poziom 2  

    Ten silnik ma mechaniczna pompke paliwowa podlaczona do rozrzadu.Jak dodajesz gazu przed odpaleniem to wtedy sam pompujesz paliwo i dlatego odpala.Sciagnij pokrywe filtra powietrza i wtedy zobaczysz ze bedziesz pompowal paliwo jak wcisniesz pedal gazu.Obroty na ssaniu sa odpowiednie.Tak maja.Obroty biegu jalowego regulujesz na lince

    Moderowany przez manta:


    3.1.13. (10.9, 15) Zabronione jest publikowanie wpisów naruszających zasady pisowni języka polskiego, niedbałych i niezrozumiałych.
    3.1.17. (10.9, 16) Zabronione jest publikowanie wpisów obniżających ogólny poziom dyskusji, wynikających z lenistwa lub zawierających roszczeniowy charakter wypowiedzi.
    Jakim cudem pompa jest połączona z pedałem gazu?
    Od kiedy obroty regulujemy linką?
    Ostrzeżenie.

    0