Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Chrysler voyager 2.5 TD 96r.Wypluwa wodę

17 Cze 2010 23:16 9038 8
  • Poziom 9  
    Witam posiadam Chryslera voyagera 2.5 Td z 96r.W ostatnim temacie pisałem o tym że wypluwa wodę i się grzeję.Jeden z użytkowników odpisał że jest to głowica.Otóż sprawdziłem głowicę i oczywiście wymieniłem uszczelkę oraz splanowałem głowicę.I po złożeniu wszystkiego nadal to samo !.Dodam że śruby też są nowe.Ten objaw pojawił się zaraz po uruchomieniu silnika,następnie po jakimś czasie wzrastała temperatura.Proszę o pomoc bo już nie mam siły na to auto ! pozdrawiam
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 9  
    Po prostu ubywa wody w zbiorniczku cały czas "bombluje".W rurę wydechową nie patrzałem.Jestem pewien że wszystko zrobiłem prawidłowo jeszcze dzisiaj jak i wczoraj sprawdzałem wszystkie węże itd.Cały czas ubywało wody w układzie chłodzenia po usunięciu błędów w komputerze,wymiany przepływomierza,zaczęła się załączać turbina której wcześniej nie było słychać autko zyskało na mocy lecz z czasem zaczęło właśnie ubywać płynu.W tedy doradzono mi żebym sprawdził głowicę,no to sprawdziłem.Żadnych rys na głowicach i pęknięć widocznych.Własnymi sposobami sprawdzałem ciśnieniowo głowicę i nic.Ani "bombla" z układu.Na czym polega niesprawność dolotów powietrza ?.Co może być nie sprawne w układzie paliwowym ?.I jak sprawdzić czy radiatory są zapchane.Jestem mechanikiem amatorem więc proszę o pomoc
  • Poziom 2  
    Sprawdz czy układ chłodzenia nie jest zapowietrzony.....od tego zacznij, sprawdz też pompę paliwa i termostat....powodzenia
  • Pomocny post
    Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 9  
    Dziękuję za pomoc jadę właśnie wszystko posprawdzać proszę o niezamykanie tematu .pozdrawiam
  • Poziom 32  
    witam, typowy objaw pekniecia głowicy, do momentu rozgrzania sie silnika niby jest ok, dopiero pod wpływem temp i cisnienia w układzie chłodzenia ujawnia sie to pekniecie , i skutkuje takimi objawami , pozostaje jedynie wymiana głowicy, mnie jeszcze nieudało sie uratowac głowicy w dieslu a daje spawac alu do zakładów lotniczych,powodzenia
  • Poziom 2  
    witam.ja mialem podobne objawy i u mnie to byla chlodnica zakamieniona,po wymianie na nowa wszystko jest ok.(tez wyplowal wode wczesniej i grzal sie)
  • Poziom 1  
    witam jak sprawdzic czy dziala czujnik