Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Chrysler voyager 2.5 TD 96r.Wypluwa wodę

labi1993 17 Cze 2010 23:16 8645 8
  • #1 17 Cze 2010 23:16
    labi1993
    Poziom 9  

    Witam posiadam Chryslera voyagera 2.5 Td z 96r.W ostatnim temacie pisałem o tym że wypluwa wodę i się grzeję.Jeden z użytkowników odpisał że jest to głowica.Otóż sprawdziłem głowicę i oczywiście wymieniłem uszczelkę oraz splanowałem głowicę.I po złożeniu wszystkiego nadal to samo !.Dodam że śruby też są nowe.Ten objaw pojawił się zaraz po uruchomieniu silnika,następnie po jakimś czasie wzrastała temperatura.Proszę o pomoc bo już nie mam siły na to auto ! pozdrawiam

    0 8
  • #2 18 Cze 2010 21:15
    685832
    Użytkownik usunął konto  
  • #3 18 Cze 2010 21:32
    labi1993
    Poziom 9  

    Po prostu ubywa wody w zbiorniczku cały czas "bombluje".W rurę wydechową nie patrzałem.Jestem pewien że wszystko zrobiłem prawidłowo jeszcze dzisiaj jak i wczoraj sprawdzałem wszystkie węże itd.Cały czas ubywało wody w układzie chłodzenia po usunięciu błędów w komputerze,wymiany przepływomierza,zaczęła się załączać turbina której wcześniej nie było słychać autko zyskało na mocy lecz z czasem zaczęło właśnie ubywać płynu.W tedy doradzono mi żebym sprawdził głowicę,no to sprawdziłem.Żadnych rys na głowicach i pęknięć widocznych.Własnymi sposobami sprawdzałem ciśnieniowo głowicę i nic.Ani "bombla" z układu.Na czym polega niesprawność dolotów powietrza ?.Co może być nie sprawne w układzie paliwowym ?.I jak sprawdzić czy radiatory są zapchane.Jestem mechanikiem amatorem więc proszę o pomoc

    0
  • #4 19 Cze 2010 09:11
    stavanger
    Poziom 2  

    Sprawdz czy układ chłodzenia nie jest zapowietrzony.....od tego zacznij, sprawdz też pompę paliwa i termostat....powodzenia

    1
  • Pomocny post
    #5 19 Cze 2010 10:00
    685832
    Użytkownik usunął konto  
  • #6 19 Cze 2010 13:56
    labi1993
    Poziom 9  

    Dziękuję za pomoc jadę właśnie wszystko posprawdzać proszę o niezamykanie tematu .pozdrawiam

    0
  • #7 19 Cze 2010 17:39
    wopor
    Poziom 32  

    witam, typowy objaw pekniecia głowicy, do momentu rozgrzania sie silnika niby jest ok, dopiero pod wpływem temp i cisnienia w układzie chłodzenia ujawnia sie to pekniecie , i skutkuje takimi objawami , pozostaje jedynie wymiana głowicy, mnie jeszcze nieudało sie uratowac głowicy w dieslu a daje spawac alu do zakładów lotniczych,powodzenia

    1
  • #8 23 Sty 2011 13:57
    mszydlik1983
    Poziom 2  

    witam.ja mialem podobne objawy i u mnie to byla chlodnica zakamieniona,po wymianie na nowa wszystko jest ok.(tez wyplowal wode wczesniej i grzal sie)

    2
  • #9 25 Cze 2014 14:53
    kiciak2511
    Poziom 1  

    witam jak sprawdzic czy dziala czujnik

    6