Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Computer ControlsComputer Controls
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

eagle

29 Sie 2004 20:23 1621 11
  • Poziom 13  
    Narysowałem schemat w eaglu ale gdy chcę zrobić z niego płytkę,
    ścieżki są niepoprawnie połączone !
    Jak zrobić właściwą płytkę ?
  • Computer ControlsComputer Controls
  • Poziom 34  
    A możesz napisac po polsku??
    Jeżeli coś jest źle połączone to naturalną rzeczą jest podłączyć poprawnie, czyli musisz poprawić schemat.
    Aby zrobić właściwą płytkę nalezy zrobić właściwy schemat ;)
  • Poziom 13  
    Sprawdziłem ścieżki są źle połączone !
    Jak to zrobić ?
    Niestety jestem początkującym elektronikiem i pierwszy raz stykam się z eaglem.
  • Computer ControlsComputer Controls
  • Poziom 39  
    Rysowanie schematu w schematics, a następnie przezucanie tego do board przyciskiem switch nie gwarantuje poprawności połączeń. Musisz teraz ręcznie coniektóre popoprawiać. Przyda Ci sie tutaj komenda Signal (nie wiem jak w 4, ale w 3.55 jest). Aha jak się "burzy" ze nie mozna tutaj nic poprawiac zapisz board pod inna nazwa i zaznacz zeby nie zapisywalo schematu i otworz ponownie tak zapisany plik - teraz mozesz wszystko na nim robic. I raczej nie korzystaj z funkcji autorouter :) Ten autorouter to raczej pomylka w programie niz udogodnienie :P
    Poza tym Eage jest super!!! Eaglowcy wszystkich krajow laczcie sie :)

Aha opisane zmiany dzialaja w 3.55, nie wiem jak z 4

Jeszcze jedno, jakby byl jakis szerszy odzew moge udostepnic na forum troche gotowych projektow zrobionych na 3.55
  • Poziom 34  
    a) wrzuć na forum schemat i napisz co Ci nie gra
    b) w dolnym lewym rogu jest ikonka erc, a tam masz wykaz błędów przy rysowaniu, nie uwzględnia pomyłek ;)
    c)jak są źle połączone?? Może pomyliłeś obudowy
  • Poziom 39  
    Na przyszłość, jak chcesz coś wysłać z nietypowym rozszerzeniem spakuj to zip-em