logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak poprawnie połączyć ścieżki w Eagle przy tworzeniu płytki PCB?

Mbachanek 29 Sie 2004 20:23 1822 11
REKLAMA
  • #1 821474
    Mbachanek
    Poziom 13  
    Ocena: 3
    Narysowałem schemat w eaglu ale gdy chcę zrobić z niego płytkę,
    ścieżki są niepoprawnie połączone !
    Jak zrobić właściwą płytkę ?
  • REKLAMA
  • #2 821516
    ACULA
    Poziom 34  
    Ocena: 114
    A możesz napisac po polsku??
    Jeżeli coś jest źle połączone to naturalną rzeczą jest podłączyć poprawnie, czyli musisz poprawić schemat.
    Aby zrobić właściwą płytkę nalezy zrobić właściwy schemat ;)
  • REKLAMA
  • #3 821551
    Mbachanek
    Poziom 13  
    Sprawdziłem ścieżki są źle połączone !
    Jak to zrobić ?
    Niestety jestem początkującym elektronikiem i pierwszy raz stykam się z eaglem.
  • REKLAMA
  • #4 821560
    excray
    Poziom 41  
    Ocena: 656
    Rysowanie schematu w schematics, a następnie przezucanie tego do board przyciskiem switch nie gwarantuje poprawności połączeń. Musisz teraz ręcznie coniektóre popoprawiać. Przyda Ci sie tutaj komenda Signal (nie wiem jak w 4, ale w 3.55 jest). Aha jak się "burzy" ze nie mozna tutaj nic poprawiac zapisz board pod inna nazwa i zaznacz zeby nie zapisywalo schematu i otworz ponownie tak zapisany plik - teraz mozesz wszystko na nim robic. I raczej nie korzystaj z funkcji autorouter :) Ten autorouter to raczej pomylka w programie niz udogodnienie :P
    Poza tym Eage jest super!!! Eaglowcy wszystkich krajow laczcie sie :)

Aha opisane zmiany dzialaja w 3.55, nie wiem jak z 4

Jeszcze jedno, jakby byl jakis szerszy odzew moge udostepnic na forum troche gotowych projektow zrobionych na 3.55
  • REKLAMA
  • #5 821610
    ACULA
    Poziom 34  
    a) wrzuć na forum schemat i napisz co Ci nie gra