logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Wybór kompresora i pistoletu do malowania ciągników, budżet 1.5 tys. zł

Bomba9116 07 Lip 2010 23:18 20186 15
REKLAMA
  • #1 8272197
    Bomba9116
    Poziom 15  
    Ocena: 31
    Witam. Jestem mechanikiem rolniczym i potrzebuję kompresora. Mam do wydania 1.5tys, ale nie muszę kupować nowego sprzętu. Będę go używał do smarownicy, pompowania przedmuchiwania chłodnic no i do malowania. Będę malować farbami, a nie oryginalnymi lakierami. Czasami zdarzy się pomalować ciągnik lakierem. Jaki kompresor i pistolet do tego polecacie? Myślę o kompresorze ze zbiornikiem co najmniej 100litrów i 2 tłokami. Proszę o doradę i nie usuwanie tematu. Bo sporo szukałem i nie znalazłem nic interesującego. Maksymalne ciśnienie jakiego potrzebuję do 8 atmosfer. Czy ASPA 3j60 może przy takim pracować?
  • REKLAMA
  • #2 8272211
    RobertLodz09
    Poziom 30  
    Ocena: 542
    Kompresor który wymieniłeś będzie bardzo dobry ,ponieważ ma sprężarkę trzytłokową i butlę o pojemności 180 litrów. Takie tematy z lakiernictwem to kolego szukaj porady czy pomocy na forum lakierniczym np. Lakierowanko. Pozdrawiam!
  • #3 8272231
    Bomba9116
    Poziom 15  
    ale ja będę malować przyczepy, jakieś brony itp więc nie jakoś zawodowo. Ta sprężarka jest wytrzymała? Jakie jest maksymalne ciśnienie pracy?
  • REKLAMA
  • #4 8272388
    RobertLodz09
    Poziom 30  
    Ocena: 542
    Kolego te sprężarki "pracowały" w warsztatach i zakładach przemysłowych także spokojnie możesz na niej pracować! Do pistoletu potrzebujesz ciśnienie od 3 do 4 atm. jeśli masz wysokociśnieniowy pistolet a jeśli niskociśnieniowy to na wejściu ustawiasz 2 atm. Pozdrawiam! Taką spręzarką mój sąsiad wykorzystuje do zasilania klucza pneumatycznego!
  • REKLAMA
  • #5 8272653
    Konto nie istnieje
    Konto nie istnieje  
  • #6 8275519
    Bomba9116
    Poziom 15