Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Podkręcenie dawki paliwa i ciśnienia turbiny VW Golf2 1.6TD

Cregen 01 Sie 2010 17:02 11331 8
  • #1 01 Sie 2010 17:02
    Cregen
    Poziom 11  

    Witam, Czy mógłby ktoś powiedzieć jak zwiększyć dawkę paliwa i doładowanie turbo, żeby golfik zbierał się od mniejszych obrotów i żeby zyskał na prędkości maksymalnej, jeżeli ktoś ma jakieś zdjęcia to poproszę. Pozdrawiam

  • #2 01 Sie 2010 23:05
    toku74
    Poziom 31  

    w pewnych wersjach twojego auta były fabryczne intercolery. może zamiast grzebać w ustawieniach załóż to co możesz bez zbytniej ingerencji.

  • #3 01 Sie 2010 23:09
    robokop
    Moderator Samochody

    Silnik z pośrednim wtryskiem - czego byś z nim nie zrobił, to zwiększysz nieproporcjonalnie do przyrostu mocy zużycie paliwa. Z niskich obrotów nigdy nie będzie się rewelacyjnie "zbierał" - w końcu coś musi turbinę rozpędzić.

  • #4 02 Sie 2010 13:08
    Cregen
    Poziom 11  

    Wiem, że od niskich obrotów nie pójdzie, ale gdzieś czytałem, że można zwiększyć ciśnienie sprężania turbiny tylko przy tym trzeba równocześnie zwiększyć dawkę paliwa, autko ma 70KM i jest trochę słabe.

  • #5 02 Sie 2010 13:21
    domellus
    Poziom 28  

    A Ty tym golfem to na rajdy sie wybierasz czy używasz jako ciągnika :) Moja rada jest taka jeśli jest dla Ciebie za słaby to zmień auto na mocniejsze :) Mam golfa 1.6 D i jakoś nie narzekam zbytnio na to że jest słaby a jak bym w nim miał tak jak Ty 70KM to już bym więcej nie potrzebował bo jest to w zupełności wystarczające jak na takie auto :)

  • #6 02 Sie 2010 21:13
    Cregen
    Poziom 11  

    Mi chodzi, żeby zyskał na przyspieszeniu i na prędkości maksymalnej, dość często jest w nim komplet to wtedy ciężko się jedzie, tzn wyprzedza

  • #7 02 Sie 2010 21:45
    robokop
    Moderator Samochody

    Sprzedaj i kup sobie nowszego TDI. Chyba że spożycie ON na poziomie 10l/100km Cię urządza. Swoją drogą 1.6 GTD miały coś ponad 80 km ? A motorek ten sam - kwestia dołożenia intercoolera i chyba większej turbiny - już tu masz kilkaset złotych na części.

  • #8 02 Sie 2010 21:55
    tytusxxx
    Poziom 12  

    Może on nie ma tych 70 kucy, bo w tym aucie to naprawdę dużo.
    GTD to już rajdówka.
    Może masz słabe sprężanie, zły kąt wtrysku na pompie, przestawiony pasek rozrządu, lejące wtryski?
    Ten silnik nie powinien odczuwać kompletu pasażerów na pokładzie.
    Sprawdź jego stan, a potem możesz zwiększyć ciśnienie doładowania na turbinie.
    Ale eksploatacja zdecydowanie się skróci.

  • #9 03 Sie 2010 13:44
    Cregen
    Poziom 11  

    Jak go ciągnę na biegach, to tak przy 3500rpm dostaje ładnego kopa, turbo załącza się tak przy około 2000rpm bo zaczyna świszczeć.

 
Black Friday do -15%
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Ferguson