logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Sony Ericsson K800i zawiesza się, pojawiły się pliki bflash, oflash, ofs – co oznaczają?

metiuk 03 Sie 2010 18:03 5372 24
REKLAMA
  • #1 8361252
    metiuk
    Poziom 13  
    Ocena: 17
    Witam posiadam telefon SE k800i. Mam z nim problem ponieważ czasami działa, często sie zawiesza. Nie jestem jakimś profesjonalista... podczas próby dorwania się do niego farem da się bez problemu zmienić oprogramowanie, ale zastanawia mnie to, że mam w głównym folderze 3 pliki: bflash, oflash i ofs.
    Zawsze miałem dwa pliki, i nie wiem czy to nie jest z tym związane .
    Telefon czasem nie reaguje wogóle na włącznik, a wgrać oprogramowanie da się bez problemu.Dysponuje tylko kabelkiem dcu-60 i dcu-65
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #2 8361664
    bertold18
    Poziom 17  
    Ocena: 3
    Użyj programu omnius.
  • Pomocny post
    #3 8362598
    tele_sim
    Poziom 33  
    Ocena: 217
    Kolego bo moze masz cid53. Tym o flash sie nie przejmuj.

A że ma problemy z włacznikiem to moze przydaloby sie rozkrecic i zajrzec do włacznika? POdlutuj mu styki
  • Pomocny post
    #4 8368209
    bertold18
    Poziom 17  
    Tak on służy do wgrywania softa , zdejmowania simlooka zmiany cid , zgrywania i wgrywania gfsa itd.
    A możesz tylko zaktualizować oprogramowanie programem Sony ercsson Update Service.
  • #5 8368221
    metiuk
    Poziom 13  
    Podczas próby wgrania softu susem pisze że jest najnowszy soft wgrany :(
    A odnośnie wgrania gdfsa , to jeśli jest uszkodzony w telefonie to czy da się jakoś go naprawić (mam innego k800i ).
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #6 8368233
    bertold18
    Poziom 17  
    Oczywiście że się da ale nie tym programem a boxem albo setollem.
    A podczas aktualizacji jest opcja żeby wgrał ponownie mimo to??
  • #7 8368251
    metiuk
    Poziom 13