logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Kilka pasków LEDów, wł. pokolei używając przeł.obrotowego

zYxMa 15 Sie 2010 21:17 1446 8
REKLAMA
  • #1 8402100
    zYxMa
    Poziom 11  
    Witam, animacja niżej przedstawia mój pomysł, tzn to jak bym chciał włączać paski led po kolei, czyli różna jasność.

Jakiego obrotowego przełącznika musiałbym uzyć? Mieszkam w uk, więc allegro odpada, ale znalazłem takie coś w lokalnym sklepie http://www.maplin.co.uk/Module.aspx?ModuleNo=2417 inaczej musiałbym zamówić z ebay. Tylko mnie naprowadźcie.

Nie jestem pewnie co konkretnie znaczy 1 Pole (biegun?) / 12 pozycji.

Oczywiście jestem amatorem, więc i animacja może być daleka od tego jak to powinno być połączone :P

Z góry dzięki za wskazówki.
    Załączniki:
    • Kilka pasków LEDów, wł. pokolei używając przeł.obrotowego tasma600-do aukcji.JPG (37.92 KB) Musisz być zalogowany, aby pobrać ten załącznik.
    • Kilka pasków LEDów, wł. pokolei używając przeł.obrotowego 00.gif (35.36 KB) Musisz być zalogowany, aby pobrać ten załącznik.
  • REKLAMA
  • #2 8402210
    BigPablo
    Poziom 21  
    Ocena: 131
    Możesz zastosować taki przełącznik ale pomiędzy wszystkie nóżki musiałbyś dać diodę. Powinno to działać ale martwi mnie spadek napięcia na diodach pomiędzy pinami. Lepszym rozwiązaniem byłoby nabycie przełącznika jak na rysunku 2 który przy każdym przełączeniu zwiera dwa inne styki.
  • REKLAMA
  • #3 8402229
    Mariusz Ch.
    VIP Zasłużony dla elektroda
    Ocena: 461
    Witam.

Ogólnie, to oznacza 1 sekcja, 12 pozycji i jest jednoznaczne z możliwością wyboru 1 z 12. Do twojego projektu powinien być przełącznik pięciosekcyjny, o sześciu pozycjach.

Pzdr.
  • #4 8402300
    jdubowski
    Specjalista - urządzenia lampowe
    Ocena: 2795
    Mariusz Ch. napisał: