Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Mercedes W124 E 3.0D - Rozrusznik nie kręci

27 Sie 2010 20:12 8822 3
  • Poziom 22  
    Witam
    Problem to Mercedes W124 E klasa 3.0D 1995r.
    Stoi dość daleko i nie ma możliwości ściągnięcia go na warsztat.
    Padł pilot IR (dioda cały czas nadaje [świeci]) kluczyk jest zwykły taki grot z kawałkiem plastiku (nie żadna rybka czy scyzroyk). W tym Mercu IMMO rozbraja się w momencie otwarcia auta? Pętla niby jest na wkładce stacyjki dlatego mnie to zastanawia bo w pilocie nie ma żadnej pastylki itp tylko proc jest i parę elementów.
    W aucie nie kręci rozrusznik a dostać się do niego spod maski to raczej nie możliwe a auto stoi na wichurze. Może ktoś ma rozpiskę kabli co idą od stacyjki który jest do czego ? Auto wydaje mi się że nie ma alarmu bo z tego co się oriętowałem centralka powinna być koło nóg kierowcy ale nic nie ma.
    Jak by ktoś mógł coś podpowiedzieć jak ten rozrusznik ruszyć to będe wdzięczny. Nie dość że automat to dość daleko stoi i nie ma możliwości żeby na kanał albo podnośnik auto wziąść. Niestety Mercedesów nie naprawiałem i starałem się unikać ale to auto znajomego i trzeba je jakoś uruchomić. Ewentualnie niech ktoś napisze czy blokowanie rozrusznika jest przez immo czy jakiś alarm fabryczny. Bo z tego co czytałem jedni pisali że rozrusznik blokuje alarm fabryczny... nic dokładanego tam na 100% nie ma.

    Dodano po 1 [minuty]:

    Próby naprawy pilota spełzły na niczym bo wychodzi na to że proc jest uszkodzony.
  • Pomocny post
    Specjalista - Alarmy Samochodowe
    W komorze silnika obok serwa hamulców na grodzi jest czarne 3 pinowe złącze środkowy pin przewód fioletowy to rozrusznik wystarczy podać impuls + na krótko z jakiegoś bezpiecznika i zakręci
  • Pomocny post
    Poziom 19  
    Może ten opis pomoże!!!
    Uruchomienie W124 Diesel E Klasse z uszkodzonym immobilizerem lub z rozkodowanym kluczykiem!

    1. Zdejmujemy rurkę podciśnienia (patrz foto). Przygotować przewód 0,75mm około 1-1,5m. Jeden koniec tego przewodu podłączyć bezpośrednio do "+" akumulatora a drugi koniec dotknąć do środkowego pina (patrz foto) przedtem oczywiście przekręcić klucz w stacyjce - położenie zapłon. W tym momencie zaczyna kręcić rozrusznik i silnik odpala :)
    Możemy jechać do domu.

    ad.1 dot. fotki nr 2 - nie wiem jak to małe urządzenie się nazywa, ale chyba widać na foto. zdjąć rurkę podciśnienia,

    ad.2 dot. fotki nr 1 - do tego środkowego pina podpiąć na chwilę przewód podłączony do plusa akumulatora. UWAGA w tym momencie kręci rozrusznik!
  • Poziom 22  
    Sorry że po takim czasie ale nie miałem czasu zbytnio na internet. Dzięki za pomoc dla jedynych osób które napisały w tym temacie :)
    Temat zamykam.