Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

VW GOLF 3 silnik ABS; odpalony ciepły silnik=wysokie obroty.

grabolek363 11 Sep 2010 03:45 5940 5
  • #1
    grabolek363
    Level 10  
    Otóż mam golfa z silnikiem jak w tytule. Mój problem polega na tym, że gdy odpalam auto na zimy silniku to jest wszystko ok, gdy natomiast zrobię na ciepłym silniku, to wchodzi on na bardzo wysokie obroty odpowiednio: Benzyna 2100rpm i lekko faluje, po przełączeniu na gaz podchodzi pod 3tyś rpm, miałem czyszczony układ wtryskowy włączenie z przepustnicą, guma pod korpusem jest cała. Ma ktoś jakieś pomysły co może być przyczyną? jakiś czujnik? Elektronika? Na serio proszę o pomoc, bo już nie wiem co robić....Obroty wracają do normy jak np dojeżdżając do świateł któryś raz z rzędu zduszę go poniżej 1tyś rpm i wtedy za którymś razem załapie i jałowe będę ok 700rpm i jest już ok. Jeśli natomiast objaw nie ustępuje i jadąc wcisnę sprzęgło to obroty automatycznie wchodzą wysoko. pozdrawiam.
  • #2
    daworz
    Level 13  
    Sprawdź czy jakiś wężyk podciśnienia nie spadł ci. Przeglądnij dokładnie te wężyki. A jeśli to nie pomoże to może być to wina siłownika który jest przy korpusie. odłącz wtyczkę od niego i sprawdź jak się autko zachowuje.
  • #3
    jezyk83
    Level 14  
    Albo podciśnienie albo adaptacja przepustnicy.
  • #4
    kaczorvw
    Level 18  
    Adaptacja przepustnicy w ABS-ie ? vwgolf.pl tu sobie robicie czy jaja , co ?

    Do zadającego pytanie - czy auto posiada instalację gazową to raz , czy wskazania temperatury są prawidłowe ? czy po podłączeniu vaga odczyt temperatury cieczy chłodzącej jest prawidłowy ? Czy po odłączeniu akumulatora na 2-3 minuty problem na chwilę chociaż ustępuje ?

    Jeśli odczyty są ok , czyli wyeliminujemy czujnik temperatury (dwuobwodowy - osobno idzie odczyt na licznik , osobno na sterownik silnika ) i auto nie ma gazu to bardzo prawdopodobne jest uszkodzenie stycznika w nastawniku wolnych obrotów .
  • #5
    Mati1112
    Level 1  
    Pod gaźnikiem jest taka gumowa podstawa i jak ona jest uszkodzona to właśnie są takie objawy, po prostu wymień ją na nową i wszystko powinno być oki
  • #6
    kaczorvw
    Level 18  
    gość jest wdzięczny za podanie przyczyny po 4 miesiącach ....