Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Radmor 5102 z gramofonem Dual 601 - bardzo cicho gra

09 Nov 2010 09:36 2692 5
  • Level 2  
    Witam.
    Od niedawna posiadam amplituner RADMOR 5102 oraz gramofon Dual 601.
    Niestety pojawił się problem, z którym nie bardzo wiem jak sobie poradzić.
    Po podłączeniu gramofonu do amplitunera gra on bardzo cicho.
    Nawet w przypadku gdy wzmocnienie jest na full.
    Amplituner posiada wyjście gramofonowe więc raczej przedwzmacniacza nie potrzebuję (ale nie jestem pewien ponieważ nie znam się na tym za bardzo).
    Dodam jeszcze, że gramofon posiada wyjście na chinch'e a amplituner ma wejście na DIN (zastosowałem przejściówkę).
    Nie wiem czy to może mieć jakieś znaczenie ale może ma?

Będę bardzo wdzięczny za jakąkolwiek pomoc!
    Z góry dziękuję.
    Trendy 2021 w branży Internetu rzeczy [Webinar 02.07.2021, g.12.00]. Zarejestruj się za darmo
  • Conditionally unlocked
    Wyjście gramofonowe? Chyba wejscie...
  • Level 2  
    ... WEJŚCIE... sorry za literówkę...

Moderated By Krzysztof L.:

Zapewne nie była to "literówka" :cry:

• Level 22  
    WITAM.
    A przełącznik wyboru , który znajduje się na tylnej ściance amplitunera obok gniazda wejściowego na gramofon , jak masz ustawiony? Można ustawić w zależności od wkładki na tryb magnetoelektryczny lub piezoelektryczny

Nowy rodzaj wkładki?
    Proszę poprawić.
    (dj-MatyAS)
  • Level 2  
    ...tego też próbowałem w trybie magnetoelektrycznym gra cicho natomiast przy piezoelektrycznym to już bardzo tłumi dźwięk...

Dodano po 2 [minuty]:

... a czy istnieje możliwość, że np. przedwzmacniacz gramofonowy w amplitunerze jest uszkodzony??
  • Level 34