logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jakie kolumny 8 Ohm do Unitra Tosca 303 za około 200 zł?

Tommaso 06 Gru 2010 20:25 2100 11
REKLAMA
  • #1 8834984
    Tommaso
    Poziom 11  
    Ocena: 1
    Posiadam ampli jak w temacie i rozglądam się za jakimiś kolumnami (a, że akurat studiuję w Krk to wachlarz możliwości zakupu się powiększył.
    Z tym, że wiem niewiele. Wiem, że mają być 8 Ohm. Wydać chcę jak najmniej ale chcę również aby przyzwoicie grało (dla uściślenia dźwięk pokroju Logitech X-230+PC przestał mi już wystarczać). Myślę, że 200zł spokojnie mogę na to przeznaczyć. Od razu mówię, że rautów i prywatek urządzał przy nich nie będę dlatego moc agresywna potrzebna mi nie jest, w dodatku sporym ograniczeniem jest sama Tosca.
    Mam pytanie czy przy podłączeniu kulumn np. 120W do Tosci efekt jest taki, że nie będzie ich potrafiła prawidłowo napędzić i nie będzie grało to dobrze?
    Podobają mi się żółte membrany (w ogóle chciałbym aby te kolumny były w miarę estetyczne) i tu od razu pytanie, czy ich wymiana jest trudnym zabiegiem?
    I najważniejsze za jakimi modelami kolumn powinienem się rozglądać aby najlepiej pasowały pod Tosce?

Pozdrawiam forumowiczów;)
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #2 8835023
    piotrekn95
    Poziom 24  
    Ocena: 57
    Popatrz na Zg30C115.

Dodano po 1 [minuty]:

Przejdź sie na Balicką, coś znajdziesz :)

Dodano po 41 [sekundy]:

Co do pytania, to dużo zależy jakie to kolumny, czy moc rzeczywista itd.
  • REKLAMA
  • #3 8835241
    Tommaso
    Poziom 11  
    Co najlepsze niemalże mieszkam na Balickiej;)
    Muszę się tylko zwiedzieć kiedy ten targ/giełda "działa". Z tymże moja niewiedza w temacie skutkuje tym, że nie wiem ile co jest warte i jak ocenić sprzęt "zjechany" od takiego w miarę dobrym stanie.

Dzięki za odp;)
  • Pomocny post
    #4 8835465
    piotrekn95
    Poziom 24