logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Prosty schemat wzmacniacza lampowego na lampie PL84 dla początkujących

Banasiewicz02 07 Paź 2004 19:04 5583 9
REKLAMA
  • #1 898437
    Banasiewicz02
    Poziom 31  
    Ocena: 107
    Witam! jestem początkujący w dziedzinie lamp i chciałbym zrobić sobie mój pierwszy wzmacniacz na lampie PL84 dlatego szukam bardzo prostego schematu (trafko głośnikowe już mam bo było razem z tą lampą w telewizorze)
  • REKLAMA
  • #2 898601
    _PREDATOR_

VIP Zasłużony dla elektroda
    Ocena: 2312
    Prościutki schemacik. Powodzenia

PS. Przesyłam Ci większy schemat tego samego. Część triodowa to wzmacniacz napięciowy
    Załączniki:
    • PL84.rar (507.37 KB) Musisz być zalogowany, aby pobrać ten załącznik.
    Konto firmowe:
    ELMAX
    Małe Przedmieście 20/4, Olesno, 46-300 | Tel.: 535 XXX XXX (Pokaż) | Strona WWW: http://ftp.interka.pl/~elmax/about.php
  • REKLAMA
  • #3 898630
    Banasiewicz02
    Poziom 31  
    Dziękuję za schemat tylko nie wiem czy mam jeszcze lampke PCF82(do czego służy ta połówka lampy w tym układzie?)bo posiadam kilka lamp wymontowanych z telewizora i chcem zrobić sobię pierwszy lampowy monobloczek
  • REKLAMA
  • #4 899795
    MichałKob
    Poziom 20  
    Ocena: 59
    Lampa PCF82 konkretnie jej część triodowa pracuje jako wzm. napięciowy. Z pewnością ją masz, bo była w tym samym TV - Alga. Tylko Alga miała wzmacniacz mocy na PL84 i PCF82. Bez wzm. napięciowego wzmak miałby bardzo słabą czułość rzędu kilku woltów. Typ stosowanego tam trafka głośnikowego to TW2-232. Z pewnością moc wyjściowa "przebije" wzmaki na PCL86. (i wyniesie jakieś 2,5 wata, przykro mi... ale to naprawdę DUUUŻO :D ). A zresztą możesz być dumny, bo PL84 to EL84, tylo inne masz żarzenie. Jak zasilisz swój wzmak?
  • REKLAMA
  • #5 900616
    Banasiewicz02
    Poziom 31