logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Wybór miksera dla początkującego DJ-a - na co zwrócić uwagę?

manox4 02 Sty 2011 10:25 3533 8
REKLAMA
  • #1 8945987
    manox4
    Poziom 10  
    Ocena: 4
    Witam, zawsze bardzo chciałem spróbować "pobawić" się na jakim mikserze lub czymś podobnym od dawna mnie to zaciekawiło i chciałbym spróbować jestem zielony w tych sprawach wiec pytam was o rade jaki mikser najlepiej kupić dla początkującego :)
  • REKLAMA
  • #2 8946060
    kreslarz
    Poziom 35  
    Ocena: 460
    To zależy co chcesz miksować: koktajle, ciasto, sygnał audio, video, czy jeszcze coś innego?
  • #3 8946072
    ziomus90210
    Poziom 35  
    Ocena: 560
    Pobawić na mikserze? Mikser się ustawia i zostaje tak.
    Jeśli naprawdę chodzi o mikser to polecam Behringer`a
    A co do zabawy bo może o to chodzi koledze to na początek wystarczy coś w rodzaju sterownika Herkules imitującego konsolę DJ razem z programem VirtualDJ prawdziwe dobre playerki to duży wydatek i dla zabawy to wystarczy to.
    Pozdrawiam.
  • REKLAMA
  • #4 8946143
    piotrdx626
    Poziom 28  
    Ocena: 40
    A ile kolega ma pieniążków?
  • #5 8946429
    Konto nie istnieje
    Konto nie istnieje  
  • #6 8950154
    RAV_AUDIO
    Poziom 21  
    Ocena: 13
    -Do mieszania ciasta to polecam firmy typu Clatronic:D
    -Mikser do zabawy? Behringer VMX 100 bo najprostszy i akurat do zabawy na dwa kanały:D
    -Koledzy napisali Ci tez o imitacji konsolety typu "Hercules"-to najlepszy sposób na sprawdzenie się w roli DJa. Nie każdy ma do tego smykałkę:D
  • REKLAMA
  • #8 8953543
    cjevda
    Poziom 20  
    Ocena: 7
    Jak dłużej poszukasz to w granicach 100-200zł możesz wyrwać całkiem dobrej klasy mixer.(Numark - Reloop) Jeśli jesteś zainteresowany to wiem nowego RMX-20 - Koszt 400zł
  • REKLAMA
  • #9 8956779
    RAV_AUDIO
    Poziom 21  
    Ocena: 13