logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jaki sprzęt DJ-ski dla początkującego? Wybór taniego i dobrego miksera

Czvaniaczek 22 Lip 2011 20:18 1728 11
REKLAMA
  • #1 9747346
    Czvaniaczek
    Poziom 9  
    Witam.
    Jestem początkującym dj'em, który ma problem z doborem sprzętu... Nie mam póki co za dużego doświadczenia dlatego chcę kupić sprzęt na, którym nauczył bym się grać i nie był by również za drogi. Jestem trochę stracony, że tak powiem w tej sprawie ponieważ jest trochę dużo mikser'ów itd. przez co nie wiem, jaki sprzęt kupić.
    Czytałem parę tematów lecz jak spojrzałem na datę stwierdziłem, że założę lepiej nowy... ;)
    Proszę więc kogoś bardziej doświadczonego o napisanie jaki sprzęt najlepiej było by mi kupić na początek ;)

Pozdrawiam Czvaniaczek :)
  • REKLAMA
  • #2 9747405
    sebap
    Poziom 41  
    Ocena: 1080
    Jaki masz budżet?
  • #3 9747418
    Czvaniaczek
    Poziom 9  
    Tak myślałem na początek do 1500zł..
  • REKLAMA
  • #4 9747437
    DDN
    Poziom 31  
    Ocena: 141
    Myslisz o tym powaznie czy to tak ot nastepne chwilowe hobby a potem bo to za trudne to dam se siana. Chcesz grac z cd czy tez i gramofonow?
  • REKLAMA
  • #5 9747443
    Czvaniaczek
    Poziom 9  
    Mam zamiar zacząć grać później na poważnie... Teraz mam zamiar się nauczyć podstaw...
    I tak szczerze nie wiem jak się gra na gramofonach... Grałem raz trochę na cd u kumpla.. Więc raczej na cd.
  • #6 9748183
    698adam
    Poziom 16  
    Ocena: 4
    No to oczywiście nie może zabraknąć tej propozycji:
    2x Pioneer CDJ 100s
    no a mikser to prosta 2 kanałówka ci starczy coś pokroju Numark`a M2...
  • REKLAMA
  • #8 9748702
    DDN
    Poziom 31