Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol przekaźniki
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Sterowanie pompa paliwa w Golfie III.

13 Paź 2004 10:56 3336 16
  • Poziom 16  
    Moze mi ktos wyjasni w jaki sposob sterowana jest pompa paliwa w golfi 3 silnik 1.4 ?
    Wiadomo ze przez przekaznik a przekaznik chyba z kompa ?
    W przekazniku jest jakis uklad czasowy ktory po przekreceniu kluczyka zalacza na chwile pompe.
    A co jesli nie zalacza na ta chwile ?
    Uszkodzony przekaznik pompy czy cos innego ?
  • Relpol przekaźniki
  • Użytkownik usunął konto  
  • Relpol przekaźniki
  • Poziom 16  
    W takim razie dlaczego nie dopompowuje paliwa ?
    Przez to jest klopot z odpalaniem.
  • Poziom 39  
    Tutaj tylko domniemywam, że w instalacji jest odpowiednie ciśnienie paliwa lub czujnikowi ciśnienia jest bez różnicy jakie ono jest.
  • Poziom 16  
    Wobec tego gdzie szukac tego czujnika cisnienia paliwa jesli takowy jest ?
    Czy warto podpiac Vag`a ? Moze cos wykazac ?
  • Poziom 17  
    to fakt, pompa powinna zalaczac sie na chwile po przekreceniu startera
    przydalby sie schemat elektryczny, ale:
    1. Sprawdz przekaznik
    - sprobuj zdjac plastikowa obudowe przekaznika i recznie zewrzec styki
    3. Sprawdz bezpiecznik, nie pamietam jaki nr bo nie mam schematu przed soba, a on daje zasilanie na przekaznik
    2. Sprawdz sama pompe jest w bagazniku kolo siedzen, trzeba odkrecic pokrywe i zobaczyc co sie tam dzieje

    no i jest jeszcze ten czujnik ciśnienia, ale gdzie to nie wiem, na schemaci e trzeba patrzec
    pozdrawiam
    leszek
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 16  
    Pompa nie zdechla bo auto jezdzi. Tylko nie dopompowuje przez chwile po przekreceniu stacyjki tak jak to zwykle bywa.
    Przez to kiepsko pali gdy sie chwile namyslam z rozruchem a zima idzie wiec moze byc gorzej.
  • Poziom 12  
    jaki czujnik cisnienia paliwa???w zadnym z tej klasy aut nie ma czegos takiego!!cisnienie na listwie regulowane jest regulatorem podcisnieniowym!!czasowe uruchamianie pompy paliwa jest czysto elektryczne i ze sterownika!!uszkodzona moze byc sama pompa paliwa-zawor zwrotny nie trzyma cisnienia!!!!!
  • Poziom 16  
    Jesli to niesprawny zawor to dlaczego nie dopompowuje ?
  • Poziom 12  
    zalezy od systemu!!jezeli wczesniej bylo cos takiego jak "dopompowanie" to ok-trzeba moim zdaniem sprawdzic instalacjie,oczywiscie nie wykluczam tu rowniesz uszkodzenia samego sterownika ale podkreslam ze nie w kazdym aucie jest to dobijanie cisnienia po zaplonie(w ktoryms tam fiacie nie ma napewno)napewno nie upieram sie ze to pompa poprostu probuje wskazac wszystkie mozliwe usterki ktore wyzej nie zostały uwzglednione!!ale tak jak wspomnialem-nie ma czujnika cisnienia paliwa!!!sterownik jezeli juz to wysterowuje pompe czasowo a nie w zaleznosci od cisnienia!
  • Poziom 21  
    Dkladnie, nie we wszystkich ukl. wtryskowych jest zalacznie pompy paliwa po przekreceniu stacyjki.Pompa zalaczana jest wtedy wraz z rozrusznikiem.
  • Poziom 16  
    Moze sie ktos wypowie na ten temat kto ma golfa III benzyniaka.
    Czy mu dopompowuje czy tez nie ?
    W moim przypadku raczej wydaje mi sie ze wczesniej dopompowywalo.
  • Poziom 11  
    Witam. Tak jak poprzednik napisal w GOLFIE powinna pompa po wlaczeniu zaplonu wystartowac na ok 2 sek . Najpierw spradz czy do przekaznika pompy podawany jest sygnal masy-z ECU komputera.
  • Spec od samochodów
    Sprawdz na przewodzie do pompy czy pojawia sie napiecie w nonencie przekrecenia kluczyka mialem taki przypadek ze pompa byla przytarta i niewchodzilo dopompowanie dopiero po czasie zaskakiwala
  • Poziom 16  
    Sprawdze to i zobaczymy. A co jesli okaze sie ze masa sie nie pojawia ?
  • Poziom 17  
    Witam - ja miałem golfa II 1.8 na pełnym wtrysku i tak jak u ciebie powinny być dwie pompki paliwowe(jeżeli masz wielopunkt) jedna jest w zbiorniku a druga przy zbiorniku .wystarczy ze jedna ci nie działa i masz podobny efekt (sprawdz czy ci dział ąją te pompy i czy wymieniałeś filtr paliwa , jest przy pompie zewnętrznej)to są częste przyczyny nie dopompowania a jeśli chodzi ci o jakieś czujniki i przekazniki odpowiadające o czas początkowy i dalszy działania to nic takiego nie ma tylko komputer steruje sygnałem dla pompy , wiem bo sam miałem podobny problem tylko mi sie pompa po włączeniu stacyjki chodziła cały czas a powinna sie wyłączyć . Tak samo szukałem czujników ,przekazników a tylko wystarczyło zmienic drugi moduł i wszystko wróciło do normy
    Pozdrowienia