logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Problem ze skonfigurowaniem RouteraTP-LINK TL-WR340G. Netia

berni3 25 Sty 2011 17:27 1860 7
REKLAMA
  • #1 9055436
    berni3
    Poziom 2  
    Witam mam problem ze skonfigurowaniem routera Router TP-LINK TL-WR340G pod interenet Netii model modemu to Zyxel.
    próbowałem po przez normalną konfiguracje taką co dają na płytce.
    Próbowałem przez dwa typy połączenia PPPoE oraz Dynamiczne IP
    W obu przypadkach wyskakiwał ten sam błąd.http://img714.imageshack.us/i/beztytuuwoe.png/
    Wiem ze można jeszcze konfigurować jakoś przez adres 192.168.1.1 ale w tych sprawach jestem kompletnie zielony dlatego zwracam się z prośbą pomocy do osób bardziej doświadczonych:) z góry dziękuje
  • REKLAMA
  • #2 9056141
    marczyk22
    Poziom 12  
    Ocena: 1
    z netii masz stały adres czy dostajesz dynamiczne IP ?

logujesz sie na router poprzez wpisanie w przeglądarce http://192.168.1.1 login i hasło: admin, w zakładce network>WAN ustawiasz ewentualne adresy od operatora, kabel z modemu podłączasz do portu WAN
  • REKLAMA
  • #3 9056209
    berni3
    Poziom 2  
    zdaje mi się że dynamiczne ponieważ jak wyłącze i włącze modem mogę np znowu ściągać z rapidshare'a

a gdzie mogę znaleźc te ewentualne adresy od operatora?
    Kabel tak własnie podłączam
  • REKLAMA
  • #4 9056469
    romeok01
    Poziom 35  
    Ocena: 588
    Jak Ci się modem Zyxel łaczy z internetm to zostaw go.
    Możesz miec konflikt adresów IP rotera z modemem, nie mogą miec takich samych IP, jak Zyxel ma 192.168.1.1 to w TP-Link ustaw np. 192.168.0.1

Później kabel z modemu Zyxel wkładasz do portu WAN w TP-Link, a TP-Link podłaczasz z komputerem z portu lan.

Wszystkie połaczenia WAN i LAn ustaw na DHCP.
  • #5 9056567
    kuba1im
    Poziom 19  
    Ocena: 31