logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Technics SL PS-50 - głowica laserowa nie czyta płyt

Dariusz J. 21 Lut 2011 18:13 6417 8
REKLAMA
  • #1 9183567
    Dariusz J.
    Poziom 2  
    Witam serdecznie,

Od pewnego czasu czytam Państwa forum i znajduję tu dużo sensownych porad.
    Mam problem z moim leciwym odtwarzaczem CD Technicsa SL PS-50, mianowicie, przestał czytać płyty.
    Przeczytałem w archiwum dużo tematów o laserach i problemach z nimi, także nie jestem do końca zielony. Moje pytanie jest następujące: jeśli wyraźnie widać jak soczewka świeci na czerwono w momencie uruchamiania (po zdjęciu górnej obudowy) to oznacza, że laser jeszcze całkowicie nie padł ?
    Przeczyściłem soczewkę i na jakis czas poprawiło się (przedtem czytał tylko niektóre płyty), jednak obecnie w ogóle już nie czyta żadnej płyty CD - pomimo, iż wizualnie głowica laserowa zachowuje się identycznie.

Co radzicie ?

Pozdrawiam, Darek
  • REKLAMA
  • #2 9185448
    Konto nie istnieje
    Konto nie istnieje  
  • REKLAMA
  • #3 9194331
    alltech2
    Poziom 21  
    Ocena: 27
    witam jak nie naprawiałeś laserów to tego nie ruszaj potencjalnie jest możliwość naprawy tego miałem ten sam objaw.
  • REKLAMA
  • #4 9194569
    Konto nie istnieje
    Konto nie istnieje  
  • REKLAMA
  • #5 9200105
    alltech2
    Poziom 21  
    Ocena: 27
    wystarczy odkrecić zawieszenie i jest dostep do pryzmatu wykałaczka i po problemie zawsze tak robię w swoim sl-pc 25 zawsze daje efekt .nie pisałbym jak bym nie sprawdził najlepiej wymienić laser bo tak najłatwiej .zaznaczam że nie wkażdym laserze jest to możliwe np. w sanyo bo tam trzeba odkleić soczewkę ale nie polecam amatoromtego rodzaju praktyk.