logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak zwiększyć ciśnienie w obiegu grzewczym Junkers po naprawie zaworu?

SebastianElektr 28 Lut 2011 21:03 5479 6
REKLAMA
  • #1 9217845
    SebastianElektr
    Poziom 2  
    Witam. Jestem nowicjuszem jeśli chodzi o tego typu urządzenia. Ostatnio wyciągałem zawór w kaloryferze bo wykręcał się razem z nakrętka. Naprawiłem to, ale mam za niskie ciśnienie w układzie - wskazówka jest niewiele ponad zero. Nie mam instrukcji i nie wiem jak podnieść ciśnienie próbowałem dolać wody do kaloryfera położonego najwyżej ale nie pomogło... Liczę na szybką pomoc. Dziękuje
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #2 9218007
    piracik
    VIP Zasłużony dla elektroda
    Ocena: 1971
    Pod kotłem masz pokrętło do dopuszczania wody.
  • REKLAMA
  • #3 9218113
    serwisszulborski.pl
    Specjalista - systemy grzewcze
    Ocena: 1444
    Zależy od modelu jeden ma dopust inny nie ma. Podaj model kotła... Nazwa marki to nie wszystko.
  • #4 9218654
    SebastianElektr
    Poziom 2  
    jest to kocioł dwu-funkcyjny, niestety nie ma na nim żadnej nalepki z nazwą modelu... Jutro zrobię zdjęcia może coś wam to powie.

Na dole jest coś bardzo małego czarnego koloru może to jest pokrętło, próbowałem to przekręcić ale się nie ruszyło, nie chcę używać kombinerek bo boję się że mogę to uszkodzić.
  • REKLAMA
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #6 9222663
    serwisszulborski.pl
    Specjalista - systemy grzewcze
    Ocena: 1444
    Włóż od dołu w ten czarny plastyk dopasowany płaski śrubokręt i kręć w lewo tak długo aż usłyszysz przepływ wody. Nie używaj kombinerek !!! Napuść do 1,2- 1,5 bara i zakręć w prawą bez przesady.
  • #7 9236794
    SebastianElektr
    Poziom 2  
    Pomogło, zawór trzymał bardzo mocno ale w końcu się poddał. Woda naleciała i wszystko jest ok. Pozdrawiam

Podsumowanie tematu