logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Wybór myjki ciśnieniowej do 400 zł: LAVOR SKIPPER JUNIOR czy KARCHER K 2.400?

david2194 03 Kwi 2011 11:06 23700 14
REKLAMA
  • #1 9354821
    david2194
    Poziom 10  
    Witam zamierzam kupić myjkę ciśnieniową. Szukałem trochę w internecie lecz nie znalazłem podobnego tematu. Nie chcę się "przyklejać" do czyjegoś tematu bo dotyczy czego innego (innej myjki) więc zakładam nowy.

Myjka musi być w granicach cenowych 300 - 400 zł (ale to już max).
    Ma służyć przeważnie do mycia samochodu osobowego, roweru, motocykla, kosiarki do trawy i może od czasu do czasu ciągnika (ale to naprawdę rzadko). Musi posiadać adapter na wąż ogrodowy 3'4. Przede wszystkim musi być "dobra" i bezawaryjna a jeśli już coś się stanie to po okresie gwarancji (2 lat) nie chcę mieć problemu z zakupieniem do niej części. Jestem zielony w tych sprawach - dlatego zwracam się do was :) Proszę o pomoc w wyborze oraz doradzeniu z góry bardzo dziękuję.

Myjkę zamierzam zamówić na allegro w moim przedziale cenowym znalazłem takie myjki:

- LAVOR SKIPPER JUNIOR - 280,00 zł
    http://allegro.pl/lavor-myjka-cisnieniowa-170-bar-akcesoria-i1535007116.html

- KARCHER K 2.400 - 399,00 zł
    http://allegro.pl/myjka-cisnieniowa-karcher-k-2-400-zastepca-k2-98-i1537111230.html

- BLACK&DECKER PW 1400 TDK - 263,00 zł
    http://allegro.pl/myjka-blackdecker-pw1400tdk-pompa-alu-gratis-i1527106280.html

- KARCHER K 2.15 - 257,00 zł
    http://allegro.pl/myjka-karcher-k-2-15-k2-15-dealer-super-piana-i1535408705.html

Napiszcie coś o nich, doradźcie a może którąś z tych posiadacie ? Albo znacie inne w podobnym zakresie cenowym ?

Jeszcze raz proszę o pomoc, pozdrawiam Dawid :)
  • REKLAMA
  • #2 9355306
    tacim
    Poziom 13  
    Ocena: 83
    No mnie też ten Decker interesuje ważna jest chyba gwarancja door to door.
  • REKLAMA
  • #3 9355513
    km4