logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Subwoofer na TONSIL SUBBAS 100Ak, dobór głośnika

cichy12345 23 Kwi 2011 02:17 3006 7
REKLAMA
  • #1 9430270
    cichy12345
    Poziom 2  
    Jestem nowy na forum i chciałem na początku wszystkich przywitać!

Będę budował subwoofer bass reflex do mojego kina i zamówiłem panel TONSIL SUBBAS 100Ak, który ma 100W RMS przy 4 ohm. I chciałem się was poradzić jaki głośnik będzie najlepszy do tego wzmacniacza (chce żeby był to jakiś stx).

Przeglądałem forum i wiele konstrukcji jest na głośnikach 8ohm, ale wtedy wzmacniacz będzie miał "ciężej", a mocą on nie grzeszy?? i czy lepszy głośnik 30cm czy 20cm? Ogólnie dużo szukałem i czytałem o tym ale już mam mętlik w głowie i nie wiem co wybrać, a na razie jestem jeszcze zielony w tym temacie...
  • REKLAMA
  • #2 9430941
    zielonybączek-baczuś
    Poziom 9  
    Ocena: 2
    Myślę że ten głośnik będzie idealny pod twój wzmacniacz , link do niego poniżej;
    http://www.stx.pl/gdn-30-500-2x4-aa.html
    Głośnik jest dobrej firmy o mocy 350W rms i do tego jest o dość dużej średnicy co pozwala uzyskać więcej basu.
  • REKLAMA
  • #3 9431151
    cichy12345
    Poziom 2  
    Ale czy on nie jest trochę za mocny jak na ten wzmacniacz? czy to w niczym mu nie przeszkadza, zagra tak samo dobrze jak jakiś o mniejszej mocy? Szczerze to myślałem o czymś takim http://www.stx.pl/gdn-25-100-4-sc.html , ale jakoś nie spotkałem się z konstrukcjami na tym głośniku
  • #4 9432234
    zielonybączek-baczuś
    Poziom 9  
    Ocena: 2
    Ten głośnik który ty zaproponowałeś pod wzmacniacz który posiadasz będzie za słaby a po drugie to nie nadaje się on za bardzo do budowy subwooferów,a ten który ci wcześniej zaproponowałem idealnie będzie pasował pod względem mocy oraz wymiarów , to że jest on mocniejszy od wzmacniacza to nie przeszkadza a nawet lepiej.