logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

[Amilo M3438g] Amilo M3438g - brak sterowników do karty graficznej nVidia 6800 na Windows 7

bar_bur 20 Maj 2011 22:53 1874 6
REKLAMA
  • #1 9528263
    bar_bur
    Poziom 9  
    Witam!
    Na Amlio zainstalowałem z powodzeniem Windows 7 32 bity. Nie wszystko poszło tak jak powinno. Mianowicie problemem jest najprawdopodobniej sterownik kary graficznej (karta to nVidia 6800). Rozdzielczość jest za mała. Próbowałem wgrywać sterownik, ale bez efektu. Podobno winny może być sterownik płyty głównej. Lecz nie znam się tak dobrze na tym.

Z góry dzięki!!!!!
  • REKLAMA
  • REKLAMA
  • #3 9528545
    bar_bur
    Poziom 9  
    Nie działa :(
    Pokazuje, że nie może znaleźć sterowników dla mojego sprzętu.
  • REKLAMA
  • REKLAMA
  • #5 9528591
    bar_bur
    Poziom 9  
    Może coś robię nie tak. Odpalam po prostu setup.exe z archiwum?
    Z xp próbowałem i nic. Może odinstalować stary (by Microsoft) i zainstalować od nvidii? Ale czy w tedy obraz nie zniknie z ekranu?

Wszelkie próby ręcznego wgrania kończą się komunikatem, że najnowsza wersja jest już zainstalowana.
  • Pomocny post
    #6 9528596
    jon_romero
    Poziom 14  
    Ocena: 12
    Spróbuj tych, co ostatni link wrzuciłem. Niby oficjalnie wspierały Twoją grafikę. A z instalacją dobrze robisz - klikasz setup.exe, czy instal.exe (czy cos innego .exe) i powinno zaktualizować domyślne sterowniki systemu.
    Jak wgrywałeś jakieś nvidii, to w panelu sterowania>programy>odinstaluj i usunąć to nvidii.
  • #7 9528623
    bar_bur
    Poziom 9  
    WIELKIE DZIĘKI! Działa, aż miło.

Podsumowanie tematu