Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
MetalworkMetalwork
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Golf 3, 1Z - momenty. Dokręcenie stopy korbowodu i głowicy.

30 Maj 2011 11:33 4631 3
  • Poziom 17  
    Chwilowo jestem na tzw. występach i nie mam swoich "źródeł".
    Dokręcanie stopy korbowodu i głowicy mi potrzebne. Schemat podłączenia wszystkich "wężyków" też mile widziany.;)
    Z góry dzięki, oczywiście odwdzięczę się klikając pomógł.
    Pozdrawiam.
  • MetalworkMetalwork
  • Pomocny post
    Poziom 39  
    AntyOwik jakiś podstęp tutaj wietrzę ale niech tam.
    Korby 30Nm + 90 st.
    Głowica 40Nm, 60Nm +90 st +90 st.
    Wężyki nie mam pod ręką schematu ale turbina zwykła przez zawór, EGR sterowany podciśnieniem można ogarnąć to wszystko bez schematu.
  • MetalworkMetalwork
  • Pomocny post
    Poziom 42  
    To nie podstęp , analizując czas "nadawania" AntyOwika - nigdy nie nadaję w godzinach pracy / nie dot.dni wolnych/ - jest na pewno na "chałturze".
    Chociaż na pamięć znam tylko jedną modlitwę; zdrowaś Mario , to chodź!! , podpowiem jednak ,że elektrozawory; biały łepek - turbina , czarny - EGR.
  • Poziom 17  
    Żaden podstęp Panowie. Jestem w okolicach Torunia. Bratankowi się zachciało kupić Golfa z 1994 roku i testować na trasie maksymalne osiągi. Wynikiem tego jest pęknięty tłok na drugim, zabezpieczenie sworznia się wysunęło, porysowało gładź i wpadło do miski. Dodatkowo turbina po stronie sprężąnia nie ma prawie łopatek no i intercooler dziurawy. Mi przypadł zaszczyt naprawić ten złom, oczywiście jak najtaniej. Nie cierpię takiej roboty, po pierwsze w rodzinie, po drugie kręcenie z gów*a bata.
    Dzięki serdeczne za pomoc.
    Pozdrawiam.

    Dziad zrobiony. Z używanym tłokiem, nowymi pierścieniami i honowaniem metodą Ryśka z Klanu. Czyli z ręki papirem ściernym.;) Oczywiście następnego dnia oszołom nie omieszkał sprawdzić osiągów, podobno znowu 180 km/h mu się udało jechać. Cóż, są ludzie, którym się nie da pomóc.