logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

NOKIA N97 mini - jak sprawdzić self-test aparatu głównego?

hary3damianek 08 Cze 2011 10:16 2594 5
REKLAMA
  • #1 9588912
    hary3damianek
    Poziom 11  
    Witam mam problem z telefonem NOKIA N97 mini- mianowicie, nie działa aparat główny (kamera działa prawidłowo). Znalazłem temat na elektrodzie, lecz już jest zamknięty:

https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1834774.html#8797685

Zaworek napisał:
    Czy akcelerator kamery przechodzi self_test (ST_CAMERA_ACCELERATOR_TEST)?
    Jeżeli nie to sprawdź napięcia Vcam_1V8(1,8V), Vcore_1V3(1,3V), Vcam_2V8 (2,8V) a gdyby wszystkie okazały się ok wymień N5400.

Jako, że w telefonach jestem początkujący, chciałbym się zapytać w jaki sposób sprawdzić czy telefon przechodzi w/w self_test ?
  • REKLAMA
  • #2 9588971
    Pocieszny
    Poziom 38  
    Ocena: 261
    Self testy robi się odpowiednim programem - np. Phoenix (Testing->Self tests). A napięcia zmierzysz miernikiem w odpowiednich miejscach (schemat znajdziesz na www.blue-nokia.com).

Jaka jest historia telefonu? Stało się to nagle bez powodu czy np. upadł, został zalany, ktoś go rozkręcał?
  • REKLAMA
  • #3 9588998
    hary3damianek
    Poziom 11  
    Historii telefonu nie znam, zakupiłem go poprzez portal aukcyjny. Myślę, że do wieczora pobierze mi się Phoenix, niestety przekroczyłem limit transferu a posiadam internet mobilny, co za tym idzie korzystanie z internetu jest katorgą.

Możliwe, że telefon upadł, bo widać drobną ryskę na obudowie w pobliżu aparatu.
  • REKLAMA
  • REKLAMA
  • #5 9626965
    hary3damianek
    Poziom 11  
    MaRciNoOs napisał:
    Próbowałeś podstawić aparat?

Niestety nie mam skąd załatwić aparatu na podmianę.

Używam Phoenix Service Software 2011.14.003.45843
    Kabel NOKIA CA101D,
    wynik self_test :
    Cytat:
    CAMERA_ACCELERATOR_TEST No No Response [ 15 ]