Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Zakup telewizora pod konsolę - LG 42PJ350

12 Cze 2011 18:58 2924 7
  • Poziom 1  
    Witajcie!

Piszę do Was aby poradzić się przy zakupie telewizora, który planuje zrobić w okolicy września 2011. Nie ukrywam, że w dużej mierze kieruję się ceną i rozmiarem (42 calowy). Do pewnego czasu byłem sprecyzowany, że chcę kupić LCD lecz przyjrzałem się także telewizorom plazmowym. Jak się okazało, znalazłem bardzo ciekawy obiekt - LG 42PJ350. Przeglądałem opinię na internecie i praktycznie każdy bardzo chwali ten telewizor. Niski pobór prądu (80/90 wat przy ciemnych scenach, 140 przy nieekonomicznych ustawieniach i 200wat przy dużej ilości bieli) - nie ukrywam, że znaczy to dla mnie wiele gdyż jestem studentem i sam płacę rachunki za prąd :P W dodatku olbrzymi kontrast (3mln), niski czas reakcji, 600hz odświeżanie. Minusem może być brak fullHD (ale powiedzcie sami, czy tak naprawdę przy naszych standardach i standardach obecnych gier jest to aż taka ogromna różnica ?). Filmów z USB nie zamierzam oglądać więc brak takiego odtwarzania również mnie nie odrzuca. Odbiór telewizji - kablówka z UPC :) Też więc nie mam co do tego wymagań :)

Powiedzcie mi jednak (jeśli posiadacie ten telewizor lub jeśli nie posiadacie a na podstawie parametrów jesteście w stanie ocenić) jak może się on spisywać w grach ?
    1. Czy odczuje brak FullHD ?
    2. Czy rozdzielczość którą oferuję ta plazma pogorszy jakość w porównaniu do standardu LCD ?
    3. Czy może to być dobry wybór pod Xboxa360 ? (innej konsoli nie posiadam czy odtwarzacza poza DVD również)

Nie ukrywam, że co do jakości obrazu z Xboxa 360 to mam jakieś tam wymagania. Sądząc po kontraście, czasie reakcji, odświeżaniu i ogólnie polecaniu plazm pod gry (subiektywna opinia oczywiście) to chyba będzie to dobry wybór ?