Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Opel Astra 1.4 - czujnik położenia przepustnicy błąd nr 22

DAWID-89RW 18 Cze 2011 17:29 4245 7
  • #1 18 Cze 2011 17:29
    DAWID-89RW
    Poziom 13  

    Witam. Auto jak w temacie 1997r. Uporczywie występuje błąd tego czujnika(niskie napięcie). Wymieniony został na nowy - to samo. Samochód ma instalację gazową na sterowniku STAG 50. Występują podwyższone obroty(1200-1500). Myśleliśmy że powodem jest komputer ale jednak nie. Czy miał ktoś taki problem????

  • #2 18 Cze 2011 17:41
    Barton-wlkp
    Poziom 20  

    Przy przepustnicy jest silnik krokowy. Jest sprawny ?

  • #3 18 Cze 2011 20:39
    darekx311
    Poziom 9  

    Styki nie są zaśniedziałe? Przewody całe czy może gdzieś jest jakiś przerwany? Jeżeli nie było to sprawdzone to zacząłbym właśnie od tego.

  • #4 18 Cze 2011 22:12
    DAWID-89RW
    Poziom 13  

    Barton-wlkp napisał:
    Przy przepustnicy jest silnik krokowy. Jest sprawny ?


    Silniczek krokowy jest sprawny. Wszystkie inne czujniki czy tam inne rzeczy także.

    Dodano po 2 [minuty]:

    darekx311 napisał:
    Styki nie są zaśniedziałe? Przewody całe czy może gdzieś jest jakiś przerwany? Jeżeli nie było to sprawdzone to zacząłbym właśnie od tego.

    Styki są czyste.Przewody sprawdzę w poniedziałek. A czy sterownik może powodować spadek napięcia na wyjściu z potencjometra<??>

  • #5 18 Cze 2011 22:24
    autoas
    Poziom 41  

    Oczywiście może.

  • #6 18 Cze 2011 22:28
    DAWID-89RW
    Poziom 13  

    Dla testów jeszcze w poniedziałek odłączę TPS od sterownika gazowego i zobaczymy wtedy. W sumie regulacja od TPS tak naprawdę nie jest za bardzo potrzebna.

  • #7 21 Cze 2011 19:07
    DAWID-89RW
    Poziom 13  

    TPS musiałem odłączyć. Teraz jest dobrze. Zobaczymy jak będzie dalej.

  • #8 07 Sie 2011 07:37
    DAWID-89RW
    Poziom 13  

    Witam ponownie. Po długich testach problem powrócił. Mianowicie tylko wtedy gdy silnik nabiera temperatury bliskiej włączenia wentylatora. Bo podczas jazdy na trasie jak temperatura jest daleka od włączenia wentylatora to wszystko jest dobrze. No ale jak wjedziemy do miasta lub staniemy w korku to temperatura w górę no i błąd wywala. Po wychłodzeniu podczas dalszej jazdy w trasie wszystko wraca do normy.

 Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME