Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Whirlpool AWG910D - wymiana łożyska

1OnSlow 21 Jun 2011 21:49 4194 10
    1OnSlow
    Level 9  
    Zatarło się łożysko na bębnie, odkręciłem koło pasowe i nie wiem jak zabrać się za wyjęcie łożyska. Jestem absolutnym amatorem w tym temacie. Proszę o poradę.
    Ethernet jednoparowy (SPE) - rozwiązania w przemyśle. Szkolenie 29.09.2021r. g. 11.00 Zarejestruj się za darmo
    User removed account
    Level 1  
    1OnSlow
    Level 9  
    Przepraszam, teraz zauważyłem że nie podałem pełnej nazwy modelu to AWG 910D.
    Jeśli chodzi o nr serwisowy to "genialny" producent umieścił go na papierowej naklejce pod szufladą na proszek tuż nad krawędzią drzwi. Wpiszę to co udało mi się z niego odczytać:
    8537 833 1(6?)??? 99 083? 000032
    Bęben wyraźnie złożony jest z 2 połówek, ale nie łączą go żadne śruby, klamry czy spinki.Chyba ciężko go będzie rozebrać, a bez tego nie widzę sposobu aby zdemontować to łożysko.
    Będę wdzięczny za wszelkie porady.
    sujka5
    Level 26  
    obawiam się że zbiornik jest klejony...
    szymon_8511
    Level 12  
    kolego jeśli nigdy nic nie robiłeś z pralkami to radzę zawołać jakiegoś "mechanika" bo raczej Ci ciężko będzie to zrobić: trzeba "odpiąć" wszystko co dochodzi do bębna, od rękawa przez pompkę i silnik po grzałkę i amortyzatory...
    1OnSlow
    Level 9