Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

LOGIC CAN / ODIS do VW Transporter T5

lukasz108 26 Aug 2011 12:34 8019 8
Optex
  • #1
    lukasz108
    Level 10  
    Witam serdecznie

    Ostatnio pojawił mi się poważny problem z alarmem. Zamknąłem auteczko z kluczyka, poszedłem załatwić sprawy i już auto nie do otwarcia. Oczywiście otworzyłem bezpośrednio drzwi kluczem, alarm się wzbudził, ale na pilota już nie zareagował. Wyłączyłem alarm zgodnie z instrukcją ( zapłon + PIN) ucichło wsio, auto dało się odpalić i odjechałem. Ku mojemu zdziwieniu drzwi same się zaryglowały, nie ma możliwości otwarcia drzwi od środka klamką. Jedyny sposób to szyba w dół, kluczyk w drzwi i od zewnątrz idzie otworzyć, totalna porażka. Czy jest możliwość jakiejś reaktywacji alarmu, co mogło się stać? Bateria w pilocie na pewno jest dobra, założyłem nowizne i nie odpowiada na przyciski pilota.
  • Optex
  • #2
    CameR

    Moderator of Vehicle Security
    Polecam serwis, wszystkie ustawienia konfiguracyjne w tym alarmie realizowane są za pomocą programatora.
    Alarm w Twoim T5 jest sterowany dodatkowym pilotem czy fabrycznym VW ?

    Włączenie trybu serwisowego:
    1. Włączyć stacyjkę w pozycję zapłon. 2. Wprowadzić PINKOD , po wprowadzeniu ostatniej cyfry kodu nie puszczamy przycisku, dioda LED zapali się.
    Trzymając przycisk czekamy na krótki sygnał syreny.
    3. Puszczamy przycisk, dioda LED będzie się palić na stałe przy włączonym zapłonie, przypominając nam o włączonym trybie serwisowym.
  • #3
    lukasz108
    Level 10  
    sterowany fabrycznym pilocikiem

    no ok jak będę w trybie serwisowym to co dalej?, będę mógł uruchomić auto?
  • Optex
  • #5
    lukasz108
    Level 10  
    blokade zapłony na immobilazerze wyłączyłem na samym początku tak jak w instrukcji:
    Awaryjne wyłaczenie alarmu
    Awaryjne wyłaczenie alarmu pozwala wyłaczyc sygnały alarmowe oraz pominac wszystkie
    funkcje ochronne w sytuacji awaryjnej, gdy system nie reaguje na nadajnik(pilota) (np.
    wyczerpana bateria).
    1. Wejsc do samochodu, otwierajac drzwi kluczem (zostana otwarte tylko drzwi
    kierowcy, właczy sie alarm).
    2. Przełaczyc stacyjke w pozycje zapłon.
    3. Wprowadzic PINKOD (Patrz wprowadzanie i programowanie PINKODU) – alarm
    zostanie rozbrojony i bedzie mo?na uruchomic silnik.

    Tak uczyniłem i samochód odpala, ale teraz jak włączyć żeby działało normalnie, nie wiem:cry:
    tak jak teraz jest w tryb serwisowy nie wejdzie mi i kontrolka sie nie świeci na niebiesko.

    Dodano po 1 [minuty]:

    lukasz108 wrote:
    blokade zapłony na immobilazerze wyłączyłem na samym początku tak jak w instrukcji:
    Awaryjne wyłaczenie alarmu
    Awaryjne wyłaczenie alarmu pozwala wyłaczyc sygnały alarmowe oraz pominac wszystkie
    funkcje ochronne w sytuacji awaryjnej, gdy system nie reaguje na nadajnik(pilota) (np.
    wyczerpana bateria).
    1. Wejsc do samochodu, otwierajac drzwi kluczem (zostana otwarte tylko drzwi
    kierowcy, właczy sie alarm).
    2. Przełaczyc stacyjke w pozycje zapłon.
    3. Wprowadzic PINKOD (Patrz wprowadzanie i programowanie PINKODU) – alarm
    zostanie rozbrojony i będzie można uruchomić silnik.

    Tak uczyniłem i samochód odpala, ale teraz jak włączyć żeby działało normalnie, nie wiem:cry:
    tak jak teraz jest w tryb serwisowy nie wejdzie mi i kontrolka się nie świeci na niebiesko.

    Teoretycznie powinno wrócić do stanu normalnego po przyciśnięciu przycisku w pilocie, ale na pilota nie reaguje
  • #6
    milejow
    Level 43  
    Masz problem z fabrycznym pilotem, nie z alarmem.
  • #7
    lukasz108
    Level 10  
    Hmmyy dziwne troszkę, bo na obydwa piloty mi nie reaguje. Drugi leżał w domu nie ruszany, aczkolwiek kiedys sprawdzałem oby dwa i chodziły bez zarzutu.
  • #8
    milejow
    Level 43  
    Nic nie jest dziwne, alarm bezpilotowy można wyłączyć na dwa sposoby-fabrycznym pilotem auta i awaryjnie. Działa ci centralny zamek z fabrycznego pilota, wnioskuję, że nie więc napraw fabryczne sterowanie radiowe zamkami to alarm zacznie poprawnie działać
  • #9
    walek30
    Level 2  
    lukasz108 - czy udało ci sie naprawić ten problem
    Mam to samo w mojej T5. Najpierw przestał działać jeden pilot potem drugi. w tym momencie nie działają mi oba. mogę otworzyć drzwi kierowcy z kluczyka ale w drzwiach pasażera już nie mam takiej możliwości. elektryk powiedział mi że prawdopodobnie kable idące do modułu komfortu pogniły i mam sobie je poszukać i naprawić. wyjął mi nawet moduł komfortu z pod siedzenie pasażera. tylko jak mam szukać kabli jak nie mogę otworzyć drzwi pasażera? jak otwieram drzwi kierowcy z kluczyka to centralny nie działa i otwierają mi się tylko te w których przekręce kluczyk. Pech chciał że drzwi pasażera nie mają zamka na kluczyk. kable idą pod podłogą, a nie dojdę do nich nie wyjmując foteli i koło się zamyka.
    Może podsuniesz mi ja ci to naprawili?