Witam wszystkich zainteresowanych, problem jak w temacie kody błędów wygenerowane przez diodę w sterowaniu podnośnika EHR-D boscha stosowanych w M-F i nie tylko. Czy ktoś posiada wszystkie kody, sporadyczne odpowiedzi się trafiają pojedynczych kodów od dobrych użytkowników. A może ktoś posiada wszystkie i chciałby się podzielić taką cenną wiedzą. Pozdrawiam arturo07
Dodano po 28 [minuty]:
Przerzucone z innego tematy post kolegi " wal-ker"
Masz tu kody do MF-a serii 6.... ale prosze nie mieszajcie ciągników bo nikt tu niczego nie znajdzie.
Kod 1-2 zwarcie w cewce elektrozaworu podnoszenia.
Kod 3-1 problem z prawym sensorem draftu (bolec z kablem mocujący dolne ramię podnosnika.)Mierzy siły na podnosniku.Nie jest krytyczny tzn. lampka awarii mruga ale podnosnik powinien działac.Kod 1-2 jest błedem krytycznym nie pozwala na działanie podnosnika.
Dodano po 1 [minuty]:
i jeszcze jeden również kolegi "wal-ker"
"Błąd 1-1 to nie podłączony jeden z elektrozaworów.Krytyczny.Albo złamałes gdzies przewód albo wtyczka."
Dodano po 13 [minuty]:
Dodam dla obserwujących najpierw był błąd 1-2, i faktycznie było zwarcie na kablach od elektrozaworów naprawione, wyskoczył błąd 1-1 jeszcze nie sprawdzone co i jak. Ale po naprawie tego zwarcia to dość ważne i po otwarciu sterownika okazało się że to zwarcie wypaliło ścieżkę od pinu 55 naprawione i wtedy wywalał 1-1. ścieżka 55 i 53 idą na cewkę do jednego z elektrozaworów. Co do drugiego to może byc jeszcze padnięty tranzystor sterujący cewka i może nie widzieć sterownik elektrozaworu. ocena wzrokowa ok.
Dodano po 28 [minuty]:
Przerzucone z innego tematy post kolegi " wal-ker"
Masz tu kody do MF-a serii 6.... ale prosze nie mieszajcie ciągników bo nikt tu niczego nie znajdzie.
Kod 1-2 zwarcie w cewce elektrozaworu podnoszenia.
Kod 3-1 problem z prawym sensorem draftu (bolec z kablem mocujący dolne ramię podnosnika.)Mierzy siły na podnosniku.Nie jest krytyczny tzn. lampka awarii mruga ale podnosnik powinien działac.Kod 1-2 jest błedem krytycznym nie pozwala na działanie podnosnika.
Dodano po 1 [minuty]:
i jeszcze jeden również kolegi "wal-ker"
"Błąd 1-1 to nie podłączony jeden z elektrozaworów.Krytyczny.Albo złamałes gdzies przewód albo wtyczka."
Dodano po 13 [minuty]:
Dodam dla obserwujących najpierw był błąd 1-2, i faktycznie było zwarcie na kablach od elektrozaworów naprawione, wyskoczył błąd 1-1 jeszcze nie sprawdzone co i jak. Ale po naprawie tego zwarcia to dość ważne i po otwarciu sterownika okazało się że to zwarcie wypaliło ścieżkę od pinu 55 naprawione i wtedy wywalał 1-1. ścieżka 55 i 53 idą na cewkę do jednego z elektrozaworów. Co do drugiego to może byc jeszcze padnięty tranzystor sterujący cewka i może nie widzieć sterownik elektrozaworu. ocena wzrokowa ok.