Witam, bardzo prosze o pomoc. Google niemal za kazdym razem przekierowuje mnei na jakies inne strony uniemozliwiajac mi wejscie na strony, ktorych szukam. Jestem laikiem komputerowym. Bede BARDZO wdzieczna jezeli ktos krok po kroku wytlumaczy mi co zrobic by sie pozbyc tego wirusa, robaka, czy cokolwiek to jest!
Jednak nie dziala poprawnie... Wciaz przekierowuje na te inne strony. Myslalam, ze po wrzuceniu tych wirusow w kwarantanne wszystko bedzie sprawne, tak jednak wygladalo na poczatku tylko. Zalaczam te logi z OTL.
Bardzo prosze o pomoc, tylko wraz z instrukcja dla laikow komputerowych.
Posiadam rowniez liste tych wirusow jezeli jest potrzebna moge rowniez zalaczyc.
Załączniki:
OTL.Txt(54.62 KB)
Musisz być zalogowany, aby pobrać ten załącznik.
Odinstalowałam: McAfee Security Scan oraz Kaspersky Virus Removal Tool.
Niestety nie mogę odinstalować:
Mapit Community Toolbar
Yahoo! Toolbar
Ponieważ programy te nie pokazują się w "add or remove programs"
Załączam extras.txt, który utworzył OTL wczoraj przy skanowaniu.
Nie wiem jak wykonać skrypt w OTL, przepraszam, wspominałam już o tym, ze jestem laikiem komputerowym?
Skopiowałam ten tekst i wkleiłam w jedyne miejsce gdzie można było wkleić: "Custom Scans/Fixes", a następnie wcisnęłam enter, pojawia się niebieskie tło z ostrzeżeniem, ze Windows wykonał nieprawidłową operację i system się zamyka. Próbowałam dwa razy, trzeci chyba nie ma sensu, bo na pewno robię coś głupiego.
Mogę wiec prosić o dodatkowe instrukcje jak wykonać ten skrypt?
Oraz jak odnaleźć te dwa programy, które jeszcze powinnam usunąć?
Załączniki:
Extras.Txt(23.51 KB)
OK, wykonałam nowy skrypt, ten zadziałał. Pojawił się nowy "skrypt", kod? Nie wiem co to dokładnie ale załączam. Wykonałam również nowy skan i załączam nowy log. Czyżby się już wszystko naprawiło?
OK w tej wiadomości nowy log w następnej wyśle ten kod który się pojawił.
Załączniki:
OTL.Txt(40.44 KB)