Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Zapytanie w sprawie rozmowy kwalifkiacyjne :)

Gresos 08 Sep 2011 09:35 1789 15
Telkom Telmor
    Gresos
    Level 10  
    Witajcie,

Jestem z wrocławia, i w najbliższych dniach wybieram się na spotkanie kwalifikacyjne do Warszawy z dyrektorem firmy X na serwisanta sprzętu medycznego.
    Z wykształcenia jestem informtykiem.

Telefonicznie mi przedstawiono że może mnie pytać o elektrode , pompke perystaltyczną itp .

I chciałbym was zapytać o co jeszcze mogę zostać zapytany.

Długi czas pracowałem w Google Poland(Infrastuktura sieciowa), i bawiłem się w serwis sprzętu IT.

I jak się mogą plasować zarobki dla świeżaka.
    Oraz czy w razie zatrudnienia , sprzęt muszę mieć swój , bo kbiecina mówiła tylko o lapie telefonie i samochodzie o żadnych narzędziach nie wspomniała.
  • Telkom Telmor
    fortronik
    Admin of Medical Equipment
    :D Wszystko w zależności od kierunku (specjalizacji) firmy zatrudniającej. Druga sprawa to wiedzę na temat sprzętu można wymagać od osób wcześniej zajmujących się takim lub podobnym sprzętem. Jeśli ktoś przychodzi z tz ulicy to raczej sprawdza się ogólne wiadomości z wyuczonego zawodu. I tak większość firm młodych pracowników wysyła na szkolenia, lub przeprowadza szkolenia wewnętrzne np. przy boku starszego już wyszkolonego pracownika.
    Co do sprawy finansowe, to jest zależne od asortymentu serwisowanego.
    WaWrzOL
    VIP Meritorious for electroda.pl
    Napisz kolego co za to za firma to doświadczeni koledzy napiszą czy w ogóle warto zawracać sobie nią głowę..
  • Telkom Telmor
    Gresos
    Level 10  
    RegGlest czy coś w tym stylu.