logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Budowa "Dżojstika" na usb, 4/5 przyciskowego (tylko przyciski) !

krzysiu3050 11 Wrz 2011 15:09 2275 8
REKLAMA
  • #1 9916393
    krzysiu3050
    Poziom 2  
    Witam, wpadłem na pomysł stworzenia z pozoru nie skomplikowanej konsoli kierowcy autobusu, chciałbym ograniczyć się do 4/5 przełączników klawiszowych do otwierania drzwi w autobusie (każdy mniej więcej wie jak wyglądają takie przyciski na konsoli kierowcy w autobusach), prawdę mówiąc jestem laikiem w tych sprawach, dlatego liczę na realną pomoc! Konsola (dżojstik 4/5 przyciskowy) składałaby się z 4/5 przełączników klawiszowych, które za pomocą kabla najlepiej usb podłączyłbym do komputera, sęk w tym że chciałbym aby ta mini konsola współgrała z symulatorem autobusu virtual bus, w którym funkcja otwierania drzwi jest przypisana bezpośrednio czterem klawiszom na klawiaturze. Wówczas te 4/5 przełączników klawiszowych musiałoby być tak zaprogramowane żeby były po prostu wykrywane przez komputer jak i przez gre, tak jak to jest w przypadku klawiatury. Czy ktoś byłby wstanie napisać czy realnie jest to do wykonania, ewentualnie co kupić i jak to połączyć? Z góry dziękuję za wszelką pomoc i jako miłośnik komunikacji miejskiej byłbym bardzo zadowolony gdyby udało się to stworzyć, z góry dzięki i pozdrawiam! ;)

http://www.phototrans.eu/14,3778,0,Ikarus_280_26_4284.html Chodzi o te przyciski z prawej strony ;) do otwierania i zamykania tylko oczywiście obie te funkcje w jednym przycisku.
  • REKLAMA
  • #2 9917965
    bbiidduull
    Poziom 28  
    Ocena: 64
    Płytka klawiatury pod usb, dolutować swoje przyciski zamiast folii.
  • #3 9918243
    Pepisak
    Poziom 10  
    Ocena: 3