Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol przekaźniki
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

problem ze sterowniem centralnego zamka w peugeocie

06 Gru 2004 23:02 1182 5
  • Poziom 10  
    Witam
    Mam alarm z masowymi wyjsciami na sterownie centralnego zamka, lecz nie potrafiłem rozgryść sterownia centralnego zamka w peugeocie 205, zamek jest oryginalny, siłownik w dzwiach kierowcy jest wyposażony w 4 przewody, dla mnie dziwne.Liczę na pomoc...pozdrawiam
  • Relpol przekaźniki
  • Poziom 15  
    Jeżeli central był dokładany w wykonaniu SILICON to 4 przewody to norma a sterowanie też odywa się 2 masami.
    Wyszukaj 2 przew. siłownika w drzwiach kierowcy i sprwadź co się dzieje na 2 pozostałych przy zamykaniu/otwieraniu z kluczyka - oto cała tajemnica.
  • Relpol przekaźniki
  • Poziom 10  
    podawałem masy na każdy z tych przewodów i nic nie wyzwoliłem...dla pewności po kilka razy,może jest sterowny plusem, albo na przemiennie?
  • Poziom 21  
    To co uważasz za siłownik może być tylko przełącznikiem realizowanym przez kluczyk.Sprawdz czy na pewno jest silnik w obudowie od siłownika.Najlepiej złap go ręką iprzekręć kluczyk w drzwiach.Powinieneś poczuć uderzenie jeżeli jest to siłownik.O ile sobie przypominam w 205 trzeba było dokładać dodatkowy siłownik (wystarczy 2 przewodowy) plus centralkę lub 2 przekażniki.Jest to rozwiązanie powszechnie stosowane w japońskich i koreańskich samochodach
  • Poziom 10  
    jak zrealizowac na przekaźnikach sterowanie siłownikiem z alarmu? po stronie kierowcy siłownik na 4przewodach, gdzie na jednym jest stały plus na drugim stała masa, na dwóch pozostałych bawiłem się w sterownie masa, ale nic nie wyszło, postronie pasażera jest sterownie na 2przewodach tu zasada działania jest mi znana....pozdrawiam
  • Poziom 21  
    A czy czasem te dwa przewody na których nic nie ma nie idą bezpośrednio do siłownika w drugich drzwiach?